خبر

شیائومی کابل 2متری سیلیکونی USB-A به USB-C سازگار با پوست را عرضه کرد

0

مشخصات کابل دیتا USB-A به USB-C شیائومی 6A:

با توجه به مشخصات، این کابل در صورت جفت شدن با شارژرهای سازگار شیائومی می تواند تا 120 وات برق ارائه دهد. این کابل با خروجی جریان 6 آمپر شارژ قابل توجهی را افزایش می دهد.

از نظر سازگاری، کابل شیائومی 6A برای کار با طیف گسترده ای از دستگاه ها طراحی شده است. از شارژ گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، پوشیدنی ها و سایر دستگاه های الکترونیکی پشتیبانی می کند که آن را به گزینه ای همه کاره برای کاربران با گجت های مختلف تبدیل می کند.

عنصر اصلی طراحی کابل، استفاده از سیلیکون سازگار با پوست است. این ماده چسبندگی راحت را ارائه می دهد، از گره خوردن جلوگیری می کند و ذخیره سازی را آسان تر می کند. علاوه بر این، شیائومی به خود می بالد که این کابل می تواند بیش از 10000 چرخه وصل و جدا کردن را در سمت تلفن تحمل کند و دوام طولانی مدت را تضمین می کند.

کابل شیائومی 6A همچنین سرعت انتقال داده 480 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که امکان انتقال نرم افزار فایل بین دستگاه ها را فراهم می کند. این کابل با طول 2 متری، دسترسی کافی را برای شارژ دستگاه های شما از فاصله ای راحت فراهم می کند و نیازی به قرار گرفتن درست در کنار پریز برق را از بین می برد.

برای آرامش بیشتر، شیائومی بیان می‌کند که کابل برای اطمینان از ایمنی و قابلیت اطمینان آزمایش‌های دقیقی را پشت سر گذاشته است. این شامل فرآیندهای ایمنی و صدور گواهینامه ملی و مرتبط با صنعت است.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که وب سایت شیائومی به صراحت مشخص نمی کند که کدام شارژرها از این پتانسیل 120 واتی با پورت USB-A پشتیبانی می کنند. در حال حاضر، تنها دو شارژر 120 واتی پلاس آنها دارای پورت USB-A هستند: شارژر 120 واتی GaN و شارژر 140 واتی GaN سه پورت.

این کابل در سه رنگ سفید، بنفش و آبی ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد سایه ای را انتخاب کنند که با سبک آنها مطابقت داشته باشد.

شیائومی قصد دارد ربات انسان نما CyberOne را در فرآیند تولید خود ادغام کند

مقاله قبلی

Poco M6 Plus 5G: از این گوشی هوشمند ارزان قیمت چه انتظاری باید داشت؟

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *