خبر

جعبه شیائومی 14 Civi پیش از عرضه به بیرون درز و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد

0

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Xiaomi 14 Civi در 12 ژوئن در هند است. شایعه شده است که این دستگاه یک برند جدید از Civi 4 Pro چینی است که در ماه مارس معرفی شد.

پیش از عرضه، Abhishek Yadav، فروشنده، جعبه خرده‌فروشی Xiaomi 14 Civi را فاش کرده است، که مشخصات کلیدی دستگاه را فاش می‌کند، در حالی که این واقعیت را تأیید می‌کند که در واقع یک برند جدید از Civi 4 Pro است.

طبق جعبه خرده فروشی، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با برند لایکا با دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی است. این نمایشگر از نوع AMOLED خمیده با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 120 هرتز است. انرژی مورد نیاز دستگاه را تراشه Snapdragon 8s Gen 3 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. گزینه های رنگی شامل آبی کروز، سبز ماچا و مشکی سایه است.

همچنین انتظار می‌رود سایر جزئیات مشابه شیائومی Civi 4 Pro باشد، به این معنی که این دستگاه می‌تواند صفحه نمایش 6.55 اینچی با حداکثر روشنایی 3000 نیت، و همچنین 12 مگاپیکسل فوق عریض و تله فوتو 50 مگاپیکسلی ارائه دهد. دوربینی که با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه است.

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت می شود و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی احتمالاً از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. جزئیات قیمت در حال حاضر در دسترس نیست، اما با توجه به افشای اطلاعات قبلی توسط همان اطلاعات، قیمت این گوشی زیر 50000 روپیه خواهد بود.

مدل جدید ساعت شیائومی سری S با کیسه های پشتیبانی شارژ 10 واتی دارای گواهینامه 3C

مقاله قبلی

شیائومی قصد دارد ربات انسان نما CyberOne را در فرآیند تولید خود ادغام کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *