خبر

مدل جدید ساعت شیائومی سری S با کیسه های پشتیبانی شارژ 10 واتی دارای گواهینامه 3C

0

نشانه هایی وجود دارد که سری ساعت های هوشمند شیائومی S3 ممکن است به زودی مدل جدیدی دریافت کنند. یک ساعت هوشمند جدید شیائومی گواهینامه 3C را دریافت کرده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع محصول است.

گواهی 3C از جمله گواهینامه هایی است که قبل از عرضه نهایی محصول به دست آمده است. در حالی که لیست 3C نام دستگاه را ذکر نکرده است، به عنوان مدل سری Watch S3 معرفی شده است. صفحه گواهی رتبه شارژ دستگاه و سایر جزئیات را فاش کرد. با توجه به جزئیات استخراج شده از وب سایت 3C، ساعت هوشمند جدید شیائومی دارای شماره مدل M2312W1 است و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

ساعت شیائومی S3 قبلاً با صفحه نمایش بزرگ رنگارنگ 1.43 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 10 هرتز، 326 PPI و حداکثر روشنایی 600 نیت عرضه شده است. این 256 سطح روشنایی خودکار را ارائه می دهد و با اولین طراحی متغیر صنعت ارائه می شود. رنگ و سبک قاب را می توان در صورت نیاز برداشته و جایگزین کرد. ساعت به طور خودکار یک شماره گیری سفارشی انحصاری را حس کرده و راه اندازی می کند و ترکیبات سبک مختلفی را برای ساعت ارائه می دهد. این ساعت هوشمند به تراشه Unisoc W117 با هسته CPU داخلی LPDDR2، 1.0 گیگاهرتز A7 با پشتیبانی از ارتباط کامل مستقل از eSIM/eSIM مجهز شده است. کاربران می توانند به طور مستقل و بدون اتصال به تلفن همراه از شبکه استفاده کنند.

ساعت شیائومی S3 با سیستم عامل Surge OS با اتصال یکپارچه به اکوسیستم هوشمند شیائومی اجرا می شود. یکی از ویژگی های برجسته ساعت هوشمند، توانایی باز کردن قفل خودروی الکتریکی شیائومی SU7 است. با قابلیت باز کردن قفل SU7، شیائومی ممکن است به دنبال گسترش اکوسیستم دستگاه های متصل خود به SUV جدید خود باشد. هنوز جزئیات رسمی در مورد تاریخ عرضه و قیمت مدل جدید ساعت شیائومی در حال حاضر وجود ندارد.

عرضه سوئیچ 10G شیائومی با دو پورت اترنت 10G

مقاله قبلی

جعبه شیائومی 14 Civi پیش از عرضه به بیرون درز و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *