خبر

پس از SU7، شیائومی ممکن است در اواخر سال جاری یک SUV جدید را عرضه کند

0

پس از عرضه موفقیت آمیز سدان الکتریکی SU7 خود، شایعه شده است که شیائومی قصد دارد خودروی الکتریکی بعدی خود – یک SUV – را برای عرضه تا پایان سال جاری به سرعت دنبال کند. این می تواند به طور مشخص نشان دهنده یک چیز باشد – شیائومی می خواهد خود را به عنوان یک خودروساز جدی معرفی کند.

بسیاری دیگر از شرکت های چینی خودروهای برقی خودروهای شاسی بلند محبوب دارند، بنابراین شیائومی رقابت خواهد داشت
این خبر از یک گزارش چینی با منابع ناشناس می آید، و در حالی که یک SUV تعجب آور نیست (با توجه به تسلط آنها در بازار)، هدف عرضه پایان سال جاه طلبانه به نظر می رسد. شیائومی به دلیل عرضه سریع محصولات خود در فضای گوشی های هوشمند شناخته شده است، اما صنعت خودرو معمولاً با سرعت کمتری کار می کند.

با این حال، شیائومی برای ورود به بازار پررونق SUV ها تحت فشار است. بسیاری از استارت‌آپ‌های چینی خودروهای برقی مانند Nio، Li Auto و XPeng به شدت بر روی خودروهای شاسی‌بلند تمرکز کرده‌اند. شاید عرضه سدان شیائومی در ابتدا یک حرکت استراتژیک برای متمایز کردن خود بود، اما به نظر می رسد یک SUV گام بعدی اجتناب ناپذیر باشد.

ارقام فروش قابل توجه سدان SU7 (بیش از 50000 سفارش در 27 دقیقه اول!) نشان دهنده تقاضای شدید برای خودروهای برقی شیائومی است. یک SUV که بر اساس شهرت شیائومی به دلیل ویژگی‌های با ارزش است، می‌تواند حتی موفق‌تر باشد.

یک چیز واضح است و آن اینکه شیائومی این بازی EV را نیمه کاره نمی‌گذارد.

دندان شوی جدید شیائومی 7 برابر قدرت تمیز کنندگی بیشتر، 4 حالت و عمر باتری طولانی دارد.

مقاله قبلی

دوربین شیائومی میکس فلیپ و سایر جزئیات لو رفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *