خبر

دندان شوی جدید شیائومی 7 برابر قدرت تمیز کنندگی بیشتر، 4 حالت و عمر باتری طولانی دارد.

0

شیائومی یک دندان شوی قابل حمل جدید با نام Mijia F400 راه اندازی کرده است که دارای فناوری نوآورانه Cloud Sensation Umbrella Jet Water Flossing برای تجربه تمیز کردن راحت تر و کامل تر است.


مشخصات شیائومی Mijia F400:

Mijia F400 دارای یک ستون آب مرکزی دقیق برای تمیز کردن شکاف دندان ها و یک پرده آب دایره ای اطراف برای تمیز کردن ناحیه مثلث لثه است که ناحیه تمیز کردن را 7 برابر افزایش می دهد. شیائومی ادعا می‌کند که این فناوری حس ابری مانند نخ دندان را با 40 درصد افزایش نرمی ایجاد می‌کند.


دندان شوی 1700 پالس در دقیقه ارائه می دهد که 99 درصد پلاک دندان را از بین می برد و در عین حال تحریک لثه را به حداقل می رساند. چهار حالت نخ دندان کشیدن را ارائه می دهد: ملایم، استاندارد، قوی و ماساژ. حالت ملایم برای مبتدیان مناسب است، در حالی که حالت استاندارد برای تمیز کردن روزانه است. حالت Strong با باقی مانده های سرسخت مقابله می کند و حالت ماساژ برای لثه های حساس ایده آل است.

F400 دارای سه نازل است: Cloud Sensation multi-effect، Standard و Orthodontic. نازل Cloud Sensation برای تمیز کردن ملایم طراحی شده است، نازل استاندارد برای تمیز کردن عمیق و نازل ارتودنسی برای کاربران دارای بریس مناسب است.


یکی دیگر از ویژگی های کلیدی F400 عمر باتری طولانی آن است. شیائومی ادعا می کند که با یک بار شارژ می تواند تا 100 روز دوام بیاورد. مخزن آب 200 میلی لیتر دارد که به گفته شرکت برای یک جلسه تمیز کردن کافی است.

این دندان شوی سبک وزن، قابل حمل است و برای راحتی با ذخیره سازی نازل روی بدنه و کلید سوئیچ برای شروع و توقف فوری طراحی شده است. همچنین شامل یک توپ گرانشی است که آب را از زوایای مختلف جذب می کند، اجازه می دهد آب صاف خارج شود و نخ دندان را از زوایای مختلف پشتیبانی کند.

شیائومی اکنون وارد تولید قطعات کلیدی OLED شده است

مقاله قبلی

پس از SU7، شیائومی ممکن است در اواخر سال جاری یک SUV جدید را عرضه کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *