خبر

دوربین شیائومی میکس فلیپ و سایر جزئیات لو رفت

0

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو جدید خود، MIX Flip است. اکنون تیم Android Headlines سنسورهای دوربین MIX Flip را آشکار می کند، اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود. در عین حال جزئیاتی مانند وضوح صفحه نمایش دستگاه نیز به بیرون درز کرده است.

ویژگی های MIX Flip فاش شد

گوشی هوشمند تاشو شیائومی از سال گذشته انتظار می رفت. با این حال، مدل MIX Flip سال گذشته احتمالاً رها شده بود. مشخص شد که این برند چینی توسعه مدل جدید تاشو خود را در ماه اکتبر آغاز کرده است. در ماه اکتبر، شماره مدل هایی که ظاهر شد “2405CPX3DG / 2405CPX3DC” است. “2405” در ابتدای شماره مدل ها نشان دهنده ماه مه 2024 است. انتظار می رود MIX Flip بین ماه های می و ژوئن به طور رسمی معرفی شود. قبل از رونمایی از دستگاه، برخی از جزئیات در حال حاضر شروع به درز کرده است.


MIX Flip دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Light Hunter 800 است و ما قبلاً این سنسور دوربین را در Redmi K70 Pro دیده‌ایم. دوربین دوم 60 مگاپیکسلی Omnivision OV60A است. قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری دارد. علاوه بر این، می توانید از دوربین های پشتی به عنوان دوربین جلو استفاده کنید. زیرا یک صفحه نمایش کوچک درست زیر دوربین وجود دارد.


MIX Flip دارای نام رمز “ruyi” است و در Mi Code دیده شده است. شیائومی به کار بر روی MIX Flip ادامه می دهد. اسکرین شات بالا وجود صفحه نمایش کوچک در پشت دستگاه را تایید می کند. اطلاعات به دست آمده توسط Android Headlines تنها به این محدود نمی شود. وضوح صفحه نمایش MIX Flip نیز فاش شده است.


انتظار می رود MIX Flip دارای وضوح صفحه نمایش 1.5K باشد. Xiaomi 14 Pro و Redmi K70 Pro دارای رزولوشن 2K هستند. بنابراین، مقدار چگالی روی “560” تنظیم می شود. اما به نظر می رسد MIX Flip روی “520” تنظیم شده است که کمتر از 560 است. این گواه بر این است که وضوح صفحه نمایش کمتر از 2K است. باید با وضوح صفحه نمایش مورد انتظار 1.5K منتشر شود.

پس از SU7، شیائومی ممکن است در اواخر سال جاری یک SUV جدید را عرضه کند

مقاله قبلی

سری Redmi Turbo: عملکرد درجه یک پرچمدار در رده میانی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *