خبر

شیائومی اکنون وارد تولید قطعات کلیدی OLED شده است

0

شیائومی با Lumilan، یک شرکت متخصص در تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات مواد جدید OLED شریک شده است. همانطور که DCS اشاره می کند، شیائومی قصد دارد با مشارکت در تحقیق و توسعه مواد کلیدی OLED، فناوری زیربنایی مواد نمایشگر را صیقل دهد. بنابراین، شیائومی حداقل در حال حاضر قصد ندارد محصول نهایی یا خود پنل‌های نمایشگر را تولید کند.

هدف سرمایه گذاری مشترک شیائومی بهبود فناوری صفحه نمایش است

ما در حال حاضر شاهد تعدادی از تولیدکنندگان نمایشگر مانند BOE هستیم که پنل‌های OLED عالی را می‌سازند که روشن‌تر و روشن‌تر می‌شوند. سرمایه گذاری در فناوری های اساسی می تواند به غلبه بر برخی محدودیت ها و بهبود محصول نهایی کمک کند.

برای این منظور، شیائومی “آزمایشگاه مشترک مواد و دستگاه های OLED Xiaomi-Lumilan” را در نینگبو، یکی از مراکز صنعتی چین راه اندازی کرد.

در مراسم رونمایی از این آزمایشگاه مشترک، وو کانگجی، مدیر کل بخش نمایشگر و لمسی تلفن همراه شیائومی گفت: هدف شیائومی در دهه جدید سرمایه‌گذاری هنگفت بر روی فناوری‌های اصلی زیربنایی و تلاش برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در نسل جدید است. تکنولوژی سخت هسته ای» (ترجمه ماشینی). او انتظار دارد با این آخرین پیشرفت، فناوری زیربنایی شیائومی در زمینه مواد نمایشگر را تثبیت کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که این سرمایه گذاری مشترک با Lumilan بر روی نقاط دردناک صنعت OLED تمرکز خواهد کرد و در تلاش برای بهبود عملکرد محصولات نمایشگر است.

رئیس شرکت سازنده OLED Lumilan خاطرنشان کرد: “Lumilan از آزمایشگاه مشترک مواد و دستگاه های کلید OLED Xiaomi-Lumilan با شیائومی همکاری نزدیک خواهد کرد.” هدف آنها غلبه بر تنگناهای تکنولوژیکی موجود در صنعت نمایشگرهای OLED است.

شیائومی Redmi Note 10 Pro / Max به لیست Xiaomi EOS اضافه می شود: پشتیبانی نرم افزار به پایان می رسد

مقاله قبلی

دندان شوی جدید شیائومی 7 برابر قدرت تمیز کنندگی بیشتر، 4 حالت و عمر باتری طولانی دارد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *