خبر

شیائومی Redmi Note 10 Pro / Max به لیست Xiaomi EOS اضافه می شود: پشتیبانی نرم افزار به پایان می رسد

0

Redmi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی های هوشمند زمان خود بود. این گوشی هوشمند با پردازنده Qualcomm Snapdragon 732G SOC در رده میانی قرار داشت و مشخصات بهتری نسبت به بسیاری از رقبا داشت. تقریباً 3 سال از سال 2021 می گذرد. اکنون در سال 2024 هستیم و غول فناوری چینی به پشتیبانی به روز رسانی Redmi Note 10 Pro / Max پایان می دهد. اگرچه این غم انگیز است، اما باید به خاطر داشت که هر دستگاه چرخه عمر خاصی دارد.

Redmi Note 10 Pro / Max، EOL

امروز شیائومی Redmi Note 10 Pro / Max را به لیست EOS (پایان پشتیبانی) اضافه کرد. پس از آن، گوشی هوشمند حتی هیچ وصله امنیتی دریافت نخواهد کرد. مدل‌های Redmi Note 10 Pro معمولاً شانس دریافت آپدیت HyperOS را داشتند، اما به دلیل شرایط ناگوار، این به طور کامل فراموش شد. نوت 10 پرو مکس مدت زیادی است که در هند به روز رسانی دریافت نکرده است زیرا تصور می شد مشکل مادربرد می تواند به دستگاه آسیب برساند. بنابراین شیائومی در تلاش است تا از Note 10 Pro / Max فاصله بگیرد. البته این در مورد نسخه هندی محصول صدق می کند. این وضعیت در مورد نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro نیست.


با گذشت زمان، مدل های زیادی به لیست Xiaomi EOS اضافه خواهند شد، بنابراین اگر از مدلی استفاده می کنید که به روز رسانی امنیتی دریافت نکرده است، مراقب باشید! زیرا شرکت سازنده دستگاه رسما پشتیبانی را متوقف کرده و این باعث آسیب پذیری های امنیتی شده است. اگر می‌خواهید تجربه مطمئن‌تری داشته باشید، می‌توانید به یکی از مدل‌های رده بالای شیائومی، ردمی یا POCO بروید.

طراحی صفحه نمایش و اندازه باتری شیائومی Mix Flip فاش شد

مقاله قبلی

شیائومی اکنون وارد تولید قطعات کلیدی OLED شده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *