خبر

طراحی صفحه نمایش و اندازه باتری شیائومی Mix Flip فاش شد

0

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل جدید گوشی تاشو در چین است. انتظار می رود گوشی هوشمند تاشوی آینده مدل Mix Flip باشد. اما قبل از انتشار رسمی، یک نشت جدید جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات باتری و صفحه نمایش پوشش آن فاش کرده است.

این خبر از ایستگاه چت دیجیتالی که اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته است، می رسد. انتظار می رود شیائومی میکس فلیپ در نیمه اول سال جاری عرضه شود. این بدان معنی است که انتشار آن می تواند دقیقاً در گوشه و کنار باشد. طبق گفته DCS، صفحه نمایش اولیه انعطاف پذیر گوشی هوشمند با حاشیه های باریک احاطه خواهد شد، در حالی که صفحه نمایش پوششی دارای دو سوراخ پانچ برای تنظیم دوربین دوگانه است که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو است.

مشاور همچنین اضافه کرد که نمونه اولیه Mix Flip دارای ظرفیت باتری 4800 میلی آمپر ساعت / 4900 میلی آمپر ساعت است. این با گزارش قبلی ما مطابقت دارد، که گفته بود علیرغم فرم نازک، باتری بزرگتری دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که غول فناوری چینی شارژ سریع سیمی 67 واتی را در آخرین مدل تلفن تاشو خود نیز بیاورد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، این گوشی هوشمند دارای شماره مدل های 2405CPX3DC و 2405CPX3DG برای بازارهای چین و جهانی است. شایعه شده است که دارای Snapdragon 8 Gen 3 SoC است، اما علیرغم اینکه گزارش های اولیه خلاف این را بیان می کند، ممکن است از قابلیت اتصال ماهواره ای صرف نظر کند. این نام برای اولین بار در سال گذشته از طریق فهرست پایگاه داده IMEI تأیید شد و احتمالاً رقیب Samsung Galaxy Z Flip 5 خواهد بود. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر منتظر بمانید.

شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با فناوری هدایت هوا با قیمت تنها 63 دلار معرفی کرد

مقاله قبلی

شیائومی Redmi Note 10 Pro / Max به لیست Xiaomi EOS اضافه می شود: پشتیبانی نرم افزار به پایان می رسد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *