خبر

شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با فناوری هدایت هوا با قیمت تنها 63 دلار معرفی کرد

0

طبق برنامه ریزی، شیائومی جدیدترین عینک صوتی هوشمند Mijia خود را امروز در چین عرضه کرد. این عینک هوشمند به طور یکپارچه قابلیت های صوتی را با عینک های شیک ترکیب می کند و ترکیبی بی نظیر از فناوری و مد را ارائه می دهد.

طراحی و ویژگی ها

عینک صوتی هوشمند Mijia با طراحی قابل تنظیم با شش گزینه قاب قابل تعویض عرضه می شود. در صورت نیاز، می توانید عینک را مطابق با نیازهای بینایی خاص خود نیز تنظیم کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، صدا تمرکز اصلی این عینک است. آنها از فناوری هدایت هوا برای رساندن صدا به کانال های گوش استفاده می کنند. در داخل این عینک بلندگوهای اولتراسونیک قرار دارند که از الگوریتم ساختار حفره صدای فیوژن برای ارائه یک تجربه صوتی واضح و فراگیر استفاده می کنند.


علاوه بر این، فناوری نشتی ضد صدا دوگانه برای جلوگیری از نشت در حین تماس وجود دارد در حالی که کاهش نویز تماس آن کیفیت ارتباطی مطلوب را تضمین می کند.

این عینک عمر باتری قابل توجهی دارد، تا 10 ساعت پخش موسیقی، 7 ساعت مکالمه تلفنی، 24 ساعت استفاده اولیه و زمان آماده به کار بیش از 11 روز را پشتیبانی می کند. آنها به راحتی از طریق یک نقطه تماس مغناطیسی روی شقیقه عینک شارژ می شوند.

عینک صوتی هوشمند Mijia نیز کاملاً سبک و با وزن 37.7 گرم است و دارای ویژگی‌های ارگونومیک مانند پدهای بینی قابل تنظیم مستقل و یک لولای جداشدنی برای راحتی و کاربردی است.


همچنین فناوری تشخیص سایش هوشمند وجود دارد که امکان توقف خودکار موسیقی هنگام برداشتن عینک را فراهم می کند.

علاوه بر این، محفظه از کنترل‌های حرکتی بصری پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا اقداماتی مانند پخش/مکث موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ‌ها و موارد دیگر را انجام دهند. کاربران همچنین می توانند از طریق دستیارهای صوتی سازگار با عینک تعامل داشته باشند.

ویژگی های دوربین هوش مصنوعی Xiaomi 14 Ultra برای پرچمداران قدیمی تر

مقاله قبلی

طراحی صفحه نمایش و اندازه باتری شیائومی Mix Flip فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *