خبر

ویژگی های دوربین هوش مصنوعی Xiaomi 14 Ultra برای پرچمداران قدیمی تر

0

دیروز، شیائومی رویدادی را در چین برگزار کرد. این شرکت از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Civi 4 Pro رونمایی کرده و همچنین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی را برای سری Xiaomi 14 و Xiaomi 13 Ultra اعلام کرده است.

این گوشی های شیائومی به زودی حالت Master Portrait با هوش مصنوعی را دریافت خواهند کرد

طبق گفته این شرکت، گوشی های شیائومی 14 و 14 پرو از ماه آوریل از ویژگی Master Portrait برخوردار خواهند شد در حالی که شیائومی 13 اولترا تا ژوئن آن را دریافت خواهد کرد. این ویژگی که در Xiaomi 14 Ultra به کار گرفته شد، از یک مدل بزرگ پرتره با هوش مصنوعی به نام Xiaomi Portrait LM استفاده می کند و عملکردهایی مانند رفع چین و چروک با هوش مصنوعی، رنگ پوست در شب، و بهبود دندان ها و چشم ها را ارائه می دهد. همچنین از ضبط با وضوح بالا با زوم پیوسته 4K 60 فریم بر ثانیه، ضبط ویدیوی 30 فریم بر ثانیه با برد کامل 8K و حرکت آهسته 4K با نرخ فریم بالا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که در ماه ژوئن ارائه می‌شود، Xiaomi AISP (پردازنده معنایی تصویر هوش مصنوعی Xiaomi) است. AISP که به عنوان اولین پلتفرم عکاسی محاسباتی مدل بزرگ هوش مصنوعی معرفی می شود، از HyperOS شیائومی برای ادغام قدرت پردازش CPU، GPU، NPU و ISP استفاده می کند که تا 60TOPS می رسد.

این امکان را برای ویژگی هایی مانند ULTRA RAW فوق العاده منفی فراهم می کند که عمق رنگ بالا و محدوده دینامیکی را ارائه می دهد و با نرم افزارهای ویرایش حرفه ای سازگار است. AISP همچنین دارای یک عملکرد ULTRA SNAP است که می تواند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته 150 عکس بگیرد.


Xiaomi Civi 4 Pro خود مجهز به سیستم دوربین سه گانه لایکا و سنسور Light Fusion 800 است. همچنین از Xiaomi AISP (Imaging Brain 3.0) بهره می برد. این ادغام قدرت محاسباتی کلی را تا 69 درصد افزایش می دهد و امکان عکاسی پیاپی سریعتر را فراهم می کند.

AISP در Civi 4 Pro همچنین دارای یک الگوریتم زیبایی AI GAN جدید است که نوید جلوه‌های زیبایی با ظاهر طبیعی متناسب با ویژگی‌های صورت را می‌دهد. این گوشی همچنین دارای قابلیت‌های ویدئویی در سطح پرچمدار است، از جمله فیلمبرداری 4K 60 فریم بر ثانیه با ویژگی‌هایی مانند HDR، فوکوس خودکار و حالت زیبایی.

شیائومی Civi 4 Pro دوربین های جلوی دوگانه بایونیک را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی می کند

مقاله قبلی

شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با فناوری هدایت هوا با قیمت تنها 63 دلار معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *