خبر

شیائومی Civi 4 Pro دوربین های جلوی دوگانه بایونیک را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی می کند

0

Xiaomi Civi 4 Pro امروز در چین عرضه می شود. تنها چند ساعت قبل از عرضه، این شرکت از تنظیمات دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی این دستگاه خبر داد. شیائومی خاطرنشان می کند که این دو دوربین میدان دید متفاوتی دارند – یکی با FOV 78 درجه و دیگری FOV 100 درجه گسترده تر ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های خاص دوربین های جلوی این گوشی، رفع چین و چروک گردن AI GAN 4.0 AI است. نکته قابل توجه، چین و چروک های گردن که به آن خط گردن نیز می گویند، یکی از علائم رایج افزایش سن است که به صورت چین های افقی روی گردن ظاهر می شود. اگر این کار به درستی انجام شود، می تواند یکی از کاربردهای قابل توجه هوش مصنوعی در عکاسی تاکنون باشد.

برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی دیگر نیز در ارتباط با قابلیت‌های تصویربرداری این دستگاه هستند، مانند یکسان سازی رنگ پوست یا «دندان‌های سفید هوش مصنوعی و چشم‌های روشن». ظاهرا این گوشی «عملکرد Master Portrait» شیائومی 14 اولترا را ارائه می دهد.

قبلاً گزارش داده بودیم که لنزهای دوربین های Xiaomi Civi 4 Pro به طور مشترک با همکاری Leica، یک شرکت آلمانی که در تولید لنز دوربین تخصص دارد، ساخته شده است. دوربین اصلی پشتی دارای دیافراگم عریض f/1.63 و سنسور OmniVision Light Hunter 800 در پشت لنزهای سفارشی است.

سنسور Light Hunter 800 از محدوده دینامیکی 13.2 EV پشتیبانی می کند. برای زمینه، Sony a7S III دارای حداکثر محدوده دینامیکی 14 استاپ (13.91 EV) در پایین ترین تنظیمات ISO است. این Light Hunter 800 قبلاً در Redmi K70 Pro استفاده شده بود که در اواخر سال گذشته منتشر شد.

شیائومی تایید کرد که Civi 4 Pro از لنزهای Leica Summilux و سنسور Light Fusion 800 استفاده می کند.

مقاله قبلی

ویژگی های دوربین هوش مصنوعی Xiaomi 14 Ultra برای پرچمداران قدیمی تر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *