خبر

شیائومی ممکن است یک تبلت 8 اینچی عرضه کند

0

شیائومی با عرضه سری پد 5 شیائومی دوباره وارد بازار تبلت شد. از آن زمان، این شرکت مدل های مختلفی را عرضه کرده است که همه آنها دارای نمایشگرهایی با اندازه بزرگ هستند.

اندازه صفحه نمایش این دستگاه ها حداقل 11 اینچ است، به جز Redmi Pad با پنل 10.65 اینچی کمی کوچکتر. همچنین مدلی با نمایشگر فوق العاده 14 اینچی (Xiaomi Pad 6 Max 14) وجود دارد.

تقریباً سه سال پس از بازگشت به دسته تبلت ها، این شرکت ممکن است بالاخره یک تبلت با صفحه نمایش کوچک را معرفی کند.

اخیرا چندین مدیر شیائومی به عرضه تبلت 8 اینچی در ویبو اشاره کردند. این اولین بار است که در مورد چنین محصولی از این شرکت می شنویم.

بنابراین اگر دستگاه واقعا وجود داشته باشد، به احتمال زیاد در مرحله توسعه است. هنگامی که سیستم عامل آماده شد، باید در پایگاه کد HyperOS ظاهر شود.

در حال حاضر، تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که شیائومی صرفاً در حال بررسی عرضه یک تبلت کوچک است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که منتظر عملی شدن برنامه باشیم.

برای ناآگاهان، همه تبلت های قبلی شیائومی به جز Mi Pad 4 Plus دارای صفحه نمایش 8 اینچی بودند. بنابراین یک تبلت با صفحه نمایش کوچک محصول کاملاً جدیدی از شیائومی نخواهد بود.

درست است که زمانی 8 اینچ برای تبلت هایی با حاشیه های بزرگ اندازه استاندارد در نظر گرفته می شد. اما اکنون با کمترین حاشیه، این تبلت ها در دسته کوچک یا مینی قرار می گیرند. اپل آی‌پد مینی همچنان بهترین و تنها تبلت صفحه‌نمایش کوچک موجود در سطح جهان است.

نشت Xiaomi Mix Fold 4 فضای ذخیره سازی، باتری، شارژ سریع و سایر جزئیات را فاش می کند

مقاله قبلی

شیائومی Civi 4 گواهینامه 3C با شارژ 67 واتی را دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *