خبر

نشت Xiaomi Mix Fold 4 فضای ذخیره سازی، باتری، شارژ سریع و سایر جزئیات را فاش می کند

0

شیائومی پس از معرفی گوشی هوشمند تاشو Mix Fold 3 در آگوست 2023 روی تلفن هوشمند Mix Fold 3 کار می کند. تاکنون گزارش ها برخی از جزئیات کلیدی دستگاه، مانند چیپست داخلی و همچنین پیکربندی دوربین را فاش کرده اند. اکنون، Tipster DCS جزئیات بیشتری در مورد تاشو به اشتراک گذاشته است.


طبق پست Weibo (از طریق ZionsAnvin@)، Xiaomi Mix Fold 4 با بدنه و لولای قوی‌تر عرضه می‌شود و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. لولای جدید همچنین باعث کاهش چین و چروک روی صفحه نمایش تاشو می شود. در داخل، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد. طبق گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

باتری آنبورد دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت + خواهد بود که با شارژ سریع 100 واتی جفت می شود. برای مقایسه، Mix Fold 3 دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است، بنابراین این ارتقاء بسیار قابل توجه خواهد بود. منبع اطلاعات همچنین ادعا می کند که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز جدید پریسکوپ و دوربین های دیگر است. اتصال ماهواره ای که قبلا گزارش شده بود، ارتباط دو طرفه را امکان پذیر می کند.

علاوه بر این، Mix Fold 4 طبق گزارشات دارای رتبه IP است که در Mix Fold 3 وجود نداشت. همچنین دارای یک موتور خطی محور x سفارشی برای بهبود لمسی است و وزن آن بین 220 گرم تا 240 گرم است که احتمالاً بسته به ماده مورد استفاده خواهد بود.

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو (نسل دوم) با حداکثر توان 1000 وات و برد طولانی‌تر

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است یک تبلت 8 اینچی عرضه کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *