خبر

شیائومی Civi 4 گواهینامه 3C با شارژ 67 واتی را دریافت کرد

0

گوشی هوشمند جدید شیائومی به تازگی گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را با شماره مدل 24053PY09C دریافت کرده است. در حالی که تایید نشده است، گفته می شود که شیائومی Civi 4 آینده خواهد بود. همین دستگاه اکنون بر روی پلت فرم گواهی 3C ظاهر شده است.

این دستگاه در پلت فرم گواهینامه با قابلیت شارژ 67 وات فهرست شده است. اما جزئیات بیشتری در مورد آن فاش نمی کند.


یک گوشی شیائومی با شماره مدل مشابه 24053PY09I نیز در مرجع BIS هند ظاهر شده است. بنابراین به نظر می رسد که یک نسخه تغییر نام تجاری از Civi 4 ممکن است برای بازار هند برنامه ریزی شود.

پیش از این، شیائومی نسخه بهینه سازی شده Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی منتشر کرد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که Civi 4 همچنین دارای یک نسخه تغییر نام تجاری یا بهینه سازی شده برای هند باشد که احتمالاً Xiaomi 14 Lite نام دارد.

به هر حال، طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی Civi 4 دارای صفحه‌نمایش تخت 1.5K خواهد بود که با شیشه‌ای 2.7 بعدی خمیده مانند سری 14 شیائومی پوشانده شده است.

همچنین شایعه شده است که دارای دوربین‌هایی با نام تجاری لایکا با حسگر 50 مگاپیکسلی است که اولین باری است که یک گوشی غیر از سری شیائومی از برند لایکا بهره می‌برد.


علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی از قاب فلزی و پشت شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بهره می‌برد. گزارش شده است که دارای باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، به طور بالقوه تا 100 وات (یا حتی 120 وات) است.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است Civi 4 را با پردازنده آتی اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام عرضه کند. کوالکام قرار است در تاریخ 18 مارس از SoC های جدید خود رونمایی کند که احتمالاً شامل Snapdragon 8s Gen 3 در کنار 7+ Gen 3 می شود.

شیائومی ممکن است یک تبلت 8 اینچی عرضه کند

مقاله قبلی

شیائومی تایید کرد که Civi 4 Pro از لنزهای Leica Summilux و سنسور Light Fusion 800 استفاده می کند.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *