خبر

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو (نسل دوم) با حداکثر توان 1000 وات و برد طولانی‌تر

0

شیائومی از اسکوتر برقی 4 پرو (نسل دوم) رونمایی کرد و با برد طولانی‌تر و موتور قدرتمندتر نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود. اسکوتر برقی شیائومی 4 در وب سایت جهانی این برند فهرست شده است. انتشار بیش از یک سال پس از عرضه مدل اصلی انجام می شود. با این حال، این سومین مدلی است که این شرکت پس از اسکوتر برقی 4 لایت (نسل دوم) و اسکوتر برقی 4 پرو مکس، به‌سرعت عرضه می‌کند.


اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو (نسل دوم) دارای چندین پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود است. دارای یک موتور 400 وات است که می تواند تا 1000 وات توان تولید کند، در مقایسه با مدل اصلی که حداکثر توان خروجی آن 700 وات بود. حداکثر سرعت این اسکوتر 25 کیلومتر در ساعت است که به وضوح مطابق با قوانین موجود در برخی کشورها تعیین شده است. حالت های سرعت مختلفی در اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو (نسل دوم) وجود دارد. این اسکوتر دارای بسته باتری 468 وات ساعتی ارتقا یافته ای است که برد 60 کیلومتری را ارائه می دهد که بالاتر از مدل قبلی خود است.

آخرین نسخه از اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو دارای قاب فولادی کربنی است و 19 کیلوگرم وزن دارد. دارای یک صفحه نمایش یکپارچه است که سرعت حرکت، وضعیت باتری و زمان فعال شدن چراغ های راهنما را به کاربران می گوید. برنامه شیائومی هوم برنامه همراه اسکوتر است و نمایی از اطلاعات سفر و کنترل ها را ارائه می دهد. این اسکوتر همچنین دارای حالت نور خودکار و همچنین تایرهای پهن 60 میلی متری 10 اینچی است.

اسکوتر برقی شیائومی 4 لایت (نسل دوم) با برد بهبودیافته رونمایی شد

مقاله قبلی

نشت Xiaomi Mix Fold 4 فضای ذخیره سازی، باتری، شارژ سریع و سایر جزئیات را فاش می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *