خبر

اسکوتر برقی شیائومی 4 لایت (نسل دوم) با برد بهبودیافته رونمایی شد

0

شیائومی از نسل دوم اسکوتر برقی 4 لایت رونمایی کرد. اسکوتر برقی جدید شیائومی 4 لایت (نسل دوم) با برد بیشتری نسبت به مدل قبلی خود عرضه می شود.

اسکوتر برقی شیائومی 4 Lite (نسل دوم)
اسکوتر برقی شیائومی 4 لایت (نسل دوم) یک اسکوتر الکترونیکی تاشو ارتقا یافته است و برخی از ویژگی های مدل اصلی عرضه شده در سال 2023 را حفظ کرده است. این اسکوتر دارای ظرفیت بالاتری است که برد بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. اسکوتر الکترونیکی جدید دارای حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت با حالت های سه سرعته موجود است. همچنین یک حالت پیاده روی برای سهولت در حرکت اسکوتر با پای پیاده وجود دارد. این موتور الکتریکی 300 وات، مشابه مدل قبلی خود است، اما حداکثر توان آن در 390 وات کاهش یافته است. برد 25 کیلومتری حدود 25 درصد بیشتر از مدل قبلی خود است که برد 20 کیلومتری دارد.

خرید اسکوتر شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی 4 لایت (نسل دوم) دارای باتری 9600 میلی آمپر ساعتی است که می تواند در عرض 8 ساعت به طور کامل شارژ شود. این اسکوتر الکترونیکی دارای E-ABS، ترمزهای درام، لاستیک‌های بادی 10 اینچی و چراغ جلو است. می‌توانید سرعت و سطح باتری را روی صفحه‌نمایش یکپارچه اسکوتر که از طریق اپلیکیشن Mi Home/Xiaomi Home نیز در دسترس است، مشاهده کنید. اسکوتر الکترونیکی تاشو ایستاده جدید 16.2 کیلوگرم وزن دارد و کمی سنگین تر از مدل قبلی خود است. این می تواند بارهای کل تا 100 کیلوگرم را مانند مدل اصلی تحمل کند.

طبق گزارش‌ها، شیائومی اواخر این ماه از SU7 EV رونمایی خواهد کرد

مقاله قبلی

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو (نسل دوم) با حداکثر توان 1000 وات و برد طولانی‌تر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *