خبر

طبق گزارش‌ها، شیائومی اواخر این ماه از SU7 EV رونمایی خواهد کرد

0

طبق گزارش 6 مارس arenaev به نقل از منابع صنعتی، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه رسمی خودروی الکتریکی مورد انتظار SU7 (EV) خود در اواخر این ماه است. این تاریخ عرضه بالقوه با بازه زمانی تحویل Q2 قبلی اعلام شده برای این خودرو مطابقت دارد، همانطور که توسط رئیس شیائومی لو ویبینگ تایید شده است.

شیائومی همچنین شروع به ساخت فروشگاه های اختصاصی در چین برای فروش خودرو کرده است

این گزارش همچنین نشان می دهد که شیائومی ساخت فروشگاه های اختصاصی 2S را در سراسر چین آغاز کرده است که به طور خاص برای فروش و خدمات خودروهای الکتریکی خود طراحی شده اند. تعداد این فروشگاه ها که در ابتدا حدود 60 تا 70 فروشگاه تخمین زده می شود، در شهرهای اصلی درجه 1 و ردیف 2 ایجاد خواهند شد. این پیشرفت به عنوان یک شاخص قوی در نظر گرفته می شود که قیمت رسمی SU7 به زودی فاش خواهد شد.

شیائومی SU7 که برای تحویل در سه ماهه دوم 2024 برنامه ریزی شده بود، اولین حضور بین المللی خود را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون انجام داد. شیائومی با هدف قرار دادن بازار متوسط تا سطح بالا با محدوده قیمتی 250,000 تا 370,000 یوان (35,176 تا 52,061 دلار)، امیدوار است از 20 میلیون کاربر فعلی گوشی‌های هوشمند ممتاز خود در چین استفاده کند تا فروش اولیه را افزایش دهد، در حالی که قصد دارد تولید را تا جهش افزایش دهد. 10000 واحد در ماه تا جولای.

شایان ذکر است که یکی از مدیران Zeekr ماه گذشته به طور غیررسمی به تاریخ احتمالی عرضه در 28 مارس اشاره کرد، اگرچه شیائومی هنوز به طور رسمی این اطلاعات را تأیید نکرده است.

شیائومی 14 در رتبه سوم بهترین دوربین DxOMark در لیست گوشی های پریمیوم قرار گرفت.

مقاله قبلی

اسکوتر برقی شیائومی 4 لایت (نسل دوم) با برد بهبودیافته رونمایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *