خبر

پرده برداری شیائومی از پیشرفته ترین کارخانه خود با ظرفیت تولید 10 میلیون گوشی هوشمند

0

این فقط یک کارخانه نیست؛ این شرکت دارای یک خط تولید خود توسعه یافته است که قادر به تولید بیش از 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار در سال است و اولین مرکز تولیدی در مقیاس بزرگ شیائومی و یک جهش بزرگ در جاه طلبی های تولید هوشمند آن است.

این خبر درست چند روز قبل از عرضه مورد انتظار Xiaomi 14 Ultra منتشر می شود که برای 22 فوریه برنامه ریزی شده است. جالب اینجاست که لی جون تایید کرد که هم فناوری‌های نوآورانه Xiaomi 14 Bay Blue و هم فناوری‌های نوآورانه 14 Ultra در همین کارخانه تأیید شده‌اند.

اما دقیقا چه چیزی این کارخانه را تا این حد هوشمند می کند؟ نرخ خیره کننده 96.8٪ برای تست قطعات و تجهیزات بسته بندی و 100٪ عالی برای نرم افزار کارخانه. این درجه از توسعه داخلی به یک فرآیند تولید بسیار خودکار و دیجیتالی تبدیل می شود که قادر به تجزیه و تحلیل خود و تصمیم گیری بر اساس داده های زمان واقعی است. در اصل، این کارخانه می تواند به تنهایی یاد بگیرد و تکامل یابد و کیفیت و کارایی ثابت را تضمین کند.

این اولین تلاش شیائومی در تولید هوشمند نیست. اولین کارخانه هوشمند این شرکت، واقع در پکن ییژوانگ، در اواخر سال 2019 شروع به کار کرد. با این حال، کارخانه چانگ پینگ از نظر مقیاس نسبت به نسل قبلی خود کوتوله است و ده برابر بزرگتر است و یک خط تولید هوشمند نسل دوم برای گوشی های هوشمند را در بر می گیرد. این خط همه چیز را از نصب و آزمایش برد مدار گرفته تا مونتاژ نهایی، بسته بندی و حمل و نقل را پوشش می دهد و ارزش خروجی آن سالانه 60 میلیارد یوان تخمین زده می شود.

انتظار می رود 14 Ultra که قرار است در 22 فوریه رونمایی شود، دارای دوربین اصلی قدرتمند Sony LYT900 با OIS و دیافراگم متغیر تا f1.6 باشد. علاوه بر این، سه دوربین ثانویه شامل یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی را به خود اختصاص خواهد داد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه‌نمایش و پشت تخت، صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ و گزینه قاب تیتانیومی باشد. وزن آن زیر 220 گرم است و شامل پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع است.

گزارش: شیائومی با ARM کار می کند تا تراشه خود را بسازد

مقاله قبلی

آپشن های رنگ شیائومی 14 اولترا به طور رسمی قبل از عرضه معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *