خبر

آپشن های رنگ شیائومی 14 اولترا به طور رسمی قبل از عرضه معرفی شد

0

شیائومی رویدادهای بزرگی را برای معرفی پرچمدار آینده خود به نام Xiaomi 14 Ultra ترتیب داده است. در چین، این دستگاه در 22 فوریه عرضه می شود، در حالی که در 25 فوریه برای بقیه بازارهای جهانی رسمی خواهد شد. قبل از عرضه، لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی، فاش کرده است که چه رنگ‌هایی از 14 Ultra به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

Lei Jun در توییت اخیر خود در X تصاویری از دو گزینه رنگی برای Xiaomi 14 Ultra منتشر کرد: سیاه و سفید. در حال حاضر، اعتقاد بر این است که اینها تنها دو گزینه هستند که به بازار جهانی می روند. گزارش شده است که بازار داخلی چین دارای یک نوع رنگ خاص تیتانیوم است.

این برند اخیراً جزئیاتی را در مورد دوربین های اصلی، تله فوتو و پریسکوپ 14 Ultra منتشر کرده است. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه ۲۲ فوریه، جزئیات بیشتری منتشر شود. همانطور که گفته شد، نشریه آلمانی Winfuture قبلاً تمام مشخصات کلیدی دستگاه را چند روز پیش فاش کرده است.

مشخصات Xiaomi 14 Ultra (شایعه):

طبق اطلاعات فاش شده، Xiaomi 14 Ultra دارای پنل 6.74 اینچی AMOLED با رزولوشن 3200 x 1440p و نرخ رفرش 120 هرتز است. گفته می شود این نمایشگر HDR10+ را با حداکثر روشنایی حدود 3000 نیت ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، این دستگاه دارای یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 خواهد بود. در بازارهای خارج از چین، انتظار می‌رود این دستگاه در مدل‌های ذخیره‌سازی حداکثر 512 گیگابایتی عرضه شود. انتظار می رود ظرفیت باتری 5300 نیت با شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 وات باشد.

همه آنچه گفته شد، جذابیت اصلی سیستم دوربین است که گفته می شود دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، فوق عریض و دو دوربین تله فوتو با زوم 3.2 و 5 برابر است. دوربین اصلی دارای یک سنسور 1 اینچی است که اجازه می دهد تا نور بیشتری برای تصویر و کیفیت بهتر فیلم گرفته شود.

پرده برداری شیائومی از پیشرفته ترین کارخانه خود با ظرفیت تولید 10 میلیون گوشی هوشمند

مقاله قبلی

شیائومی شارژر بی سیم 80 واتی را برای Xiaomi 14 Ultra عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *