خبر

شارژر Xiaomi Cuktech 30W GaN برای آیفون تنها 3 دلار قیمت دارد

0

هفته گذشته، Cuktech شیائومی (ZMI سابق) یک شارژر GaN 20 واتی برای آیفون‌ها عرضه کرد. تنها چند روز بعد، این برند دوباره آداپتور برق دیگری را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل عرضه کرد.

مدل جدیدتر تقریباً مشابه مدل قدیمی است. تنها تفاوت عمده این است که وات بیشتری (30 وات) تولید می کند.

آخرین شارژر Cuktech دارای شماره مدل A18C است. تقریباً مانند تمام آداپتورهای برق این برند از نیترید گالیوم (GaN) استفاده می کند.

بنابراین نسبتاً کوچکتر از شارژرهای معمولی 30 واتی مبتنی بر سیلیکون است. وزن این محصول تنها 39 گرم و ابعاد آن 40 × 26 × 63.1 میلی متر است.

آداپتور دارای یک پورت USB نوع C است که می تواند تا 30 وات خروجی داشته باشد. از استاندارد USB PD پشتیبانی می کند و با آیفون های سری 8 تا 15 و همچنین تمامی آیپدها سازگار است.

Cuktech ادعا می کند که شارژر آن می تواند آیفون 15 پرو مکس را با 27 وات شارژ کند. این آداپتور می تواند 56 درصد باتری را در 30 دقیقه پر کند.

شارژر Cuktech 30W GaN قیمتی معادل 25 ین (~ 3 دلار) دارد و در یک رنگ سفید تک رنگ عرضه می شود. این برند 18 ماه ضمانت کیفیت ارائه می دهد.

برای مقایسه، شارژر رسمی اپل 30 واتی با قیمت 249 ین (~ 35 دلار) در چین به فروش می رسد. همچنین از نظر اندازه بسیار بزرگتر است زیرا از فناوری سیلیکونی قدیمی استفاده می کند.

شایان ذکر است که Cuktech یک شارژر GaN 30 واتی را در برخی بازارهای جهانی به فروش می رساند. این مدل با مدل چینی فوق متفاوت است زیرا دارای پین تاشو است و در رنگ مشکی عرضه می شود. این آداپتور در ایالات متحده 17.49 دلار قیمت دارد اما گاهی اوقات می توان با قیمت ارزان تری از آن استفاده کرد.

شیائومی 14 اولترا با قیمتی تکان دهنده عرضه می شود که هیچ کس انتظارش را نداشت

مقاله قبلی

گزارش: شیائومی با ARM کار می کند تا تراشه خود را بسازد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *