خبر

شیائومی 14 اولترا با قیمتی تکان دهنده عرضه می شود که هیچ کس انتظارش را نداشت

0

Xiaomi 14 Ultra که مدت ها در انتظار آن بودیم، قرار است برای اولین بار در سطح جهانی عرضه شود. شیائومی قبلاً فاش کرده بود که این گوشی در تاریخ 25 فوریه در رویداد MWC در بارسلون معرفی خواهد شد. و اکنون کوپن های تخفیف Xiaomi 14 Ultra توسط شیائومی هلند فاش شده است و جزئیاتی در مورد دستگاه پرچمدار آینده این شرکت، حتی تاریخ احتمالی عرضه Xiaomi 14 Ultra در اروپا ارائه می دهد.

قیمت شیائومی 14 اولترا

دو کوپن جداگانه در وب سایت شیائومی وجود دارد، 100 یورو و 200 یورو، این کوپن ها به احتمال زیاد برای Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra هستند. طبق اطلاعات وب سایت شیائومی هلند، برای دریافت کوپن تخفیف 200 یورویی، باید به استریم زنده رویداد راه اندازی سری 14 شیائومی در mi.com بپیوندید.


وب سایت شیائومی نشان می دهد که کوپن ها تا 31 مارس 2024 معتبر هستند و این نشان می دهد که تاریخ عرضه رسمی Xiaomi 14 Ultra در اروپا می تواند اوایل ماه مارس باشد. اگرچه Xiaomi 14 Ultra قرار است در 25 فوریه در بارسلونا رونمایی شود، فوراً برای فروش در دسترس نخواهد بود و تاریخ عرضه ممکن است بسته به مناطق متفاوت باشد. در حالی که کوپن ها تاریخ دقیق عرضه را نشان نمی دهند، منطقی است پیش بینی کنیم که مارس 2024 معرفی اروپایی شیائومی 14 اولترا باشد.

شیائومی 13 اولترا یک سال پیش در اروپا با برچسب قیمت 1499 یورو معرفی شد و شایعات منتشر شده در اینترنت حاکی از آن است که قیمت Xiaomi 14 Ultra ممکن است 1699 یورو باشد. با این حال، اگر بتوانید کوپن تخفیف 200 یورویی را که در وب سایت شیائومی فاش شده است، دریافت کنید، در واقع می توانید 14 Ultra را با همان قیمت عرضه 13 Ultra خریداری کنید. البته هنوز قیمت 1699 یورویی شیائومی 14 اولترا تایید نشده است، اما شایعات در وب به همین سمت اشاره دارند.

Xiaomi 14 Ultra یک گوشی هوشمند فوق‌العاده قدرتمند است، زیرا با طعم‌های تازه در بخش دوربین عرضه می‌شود. شیائومی دیافراگم عریض را در تمامی دوربین ها ارائه خواهد کرد و به طور بالقوه Xiaomi 14 Ultra را به گوشی هوشمندی با بازترین دیافراگم دوربین اصلی و تله فوتو تا به امروز تبدیل خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می رود شیائومی 14 اولترا دارای اتصال ماهواره ای و دوربین زیر نمایشگر باشد، عواملی که به قیمت بالاتر آن کمک می کنند.

انتظار می رود شیائومی 14 اولترا در 22 فوریه معرفی شود

مقاله قبلی

شارژر Xiaomi Cuktech 30W GaN برای آیفون تنها 3 دلار قیمت دارد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *