خبر

جدول زمانی معرفی شیائومی Civi 4 مشخص شد

0

انتظار می رود شیائومی سیوی 4 به زودی معرفی شود. یک منبع آگاه اکنون زمان عرضه این دستگاه را فاش کرده است.

یک منبع اطلاعاتی در Weibo که اسمارت پیکاچو را معرفی می کند، ادعا می کند که Xiaomi Civi 4 در حدود ماه می عرضه خواهد شد. اگر این درست باشد، گوشی در همان ماه با نسخه قبلی خود رسمی خواهد شد.

علاوه بر این، او می گوید که این گوشی هوشمند با سری شماره آنر رقابت خواهد کرد. این دستگاه با بهبود عملکرد و دوربین وارد بازار خواهد شد.

در نهایت، او فاش می‌کند که شیائومی به عرضه جعبه‌های هدیه با مارک مشترک ادامه خواهد داد. با توجه به مدل‌های قبلی Civi، ممکن است چندین نسخه محدود پس از عرضه اولیه وجود داشته باشد.

این تمام جزئیاتی است که افشاگر به اشتراک گذاشته است. جدای از این، اطلاعات قبلی فاش کرده بود که این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 8300-Ultra قدرت می گیرد.

با این حال، نشت تراشه مربوط به اواخر نوامبر است و ما تاکنون هیچ به‌روزرسانی در مورد آن نشنیده‌ایم. بنابراین، به خوانندگان توصیه می کنیم که جزئیات چیپست را با کمی نمک در نظر بگیرند.

علاوه بر این، Digital Chat Station، یک افشاگر قابل اعتماد چینی، در اواخر ژانویه چند چیز را در مورد Civi 4 به اشتراک گذاشت. به گفته او، این گوشی با صفحه نمایش 1.5K کمی خمیده، قاب فلزی و سیستم دوربین سه گانه عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که اگر این گوشی هوشمند طبق ادعای سازنده در ماه می عرضه شود، انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن بدانیم.

مانیتور شیائومی A24i با پنل IPS FHD و نرخ تازه سازی 100 هرتز در سطح جهانی رونمایی شد

مقاله قبلی

انتظار می رود شیائومی 14 اولترا در 22 فوریه معرفی شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *