خبر

مانیتور شیائومی A24i با پنل IPS FHD و نرخ تازه سازی 100 هرتز در سطح جهانی رونمایی شد

0

شیائومی با عرضه مانیتور A24i محصول جدیدی را به خط تولید خود اضافه کرده است. این مانیتور جدید که در وب‌سایت جهانی شیائومی فاش شده است، ترکیبی از طراحی مینیمالیستی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر است که هم استفاده اداری و هم سرگرمی را هدف قرار می‌دهد.

مانیتور شیائومی A24i دارای پنل 23.8 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p Full HD است. با نرخ نوسازی 100 هرتزی خود متمایز است. این مانیتور برای ارائه رنگ های زنده و طبیعی طراحی شده است، از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و 99٪ از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد.

از نظر طراحی، A24i شیک و مدرن است و بدنه باریکی با ضخامت تنها 7.5 میلی متر دارد. طراحی مانیتور شامل حاشیه‌های نازکی در سه طرف است که نسبت صفحه به بدنه 90 درصد را به دست می‌آورد و در عین حال دارای یک پایه زاویه قابل تنظیم است. علاوه بر این، مانیتور از نصب VESA پشتیبانی می‌کند و انعطاف‌پذیری برای نصب روی دیوار را ارائه می‌دهد، اگرچه یک براکت باید جداگانه خریداری شود.

این صفحه نمایش همچنین بر روی دقت رنگ با رتبه ΔE<2، نسبت کنتراست 1000:1 و زمان پاسخ 6 میلی ثانیه تمرکز می کند. این باعث می شود آن را برای کارهایی که نیاز به دقت در نمایش رنگ دارند مناسب کند.

برای اتصال، A24i به چندین پورت، از جمله DisplayPort 1.4، HDMI و DC IN برای برق مجهز شده است. این طیف از گزینه های اتصال، مانیتور را برای تنظیمات مختلف و نیازهای کاربر همه کاره می کند.

در حالی که تاریخ عرضه، قیمت و در دسترس بودن مانیتور شیائومی A24i در کشورهای خاص هنوز اعلام نشده است، می‌توان انتظار داشت که این مانیتور به زودی منتشر شود.

قیمت جهانی شیائومی اسمارت بند 8 پرو پیش از عرضه به بیرون درز کرد

مقاله قبلی

جدول زمانی معرفی شیائومی Civi 4 مشخص شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *