خبر

قیمت جهانی شیائومی اسمارت بند 8 پرو پیش از عرضه به بیرون درز کرد

0

شیائومی اسمارت بند 8 پرو، که ابتدا در ماه اوت گذشته در چین عرضه شد، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه جهانی است که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل آینده (MWC) در اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

ردیاب تناسب اندام طراحی شبیه به ساعت هوشمند با ویژگی های آشنا برای کاربران ردیاب تناسب اندام ارائه می دهد. پیش از عرضه رسمی جهانی خود، Sudhanshu Ambhore، یک مشاور قابل اعتماد از طریق Appuals، جزئیاتی را در مورد قیمت بند هوشمند شیائومی 8 پرو در اروپا به اشتراک گذاشته است.

قیمت شیائومی اسمارت بند 8 پرو

طبق اطلاعات فاش شده، قیمت رسمی Band 8 Pro در اروپا 89 یورو خواهد بود. با این حال، بسته به تبلیغات و مالیات های محلی، خرده فروشان ممکن است آن را تا 69 یورو ارائه دهند.

با توجه به اینکه شیائومی Band 7 Pro را با قیمت 99 یورو روانه بازار کرد، این خبر خوبی برای مصرف کنندگان است.

وقتی صحبت از گزینه های رنگی به میان می آید، این شرکت شیائومی اسمارت بند 8 پرو را در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد کرد.

مشخصات فنی

Band 8 Pro دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است. تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

از ویژگی های تناسب اندام و تناسب اندام آن می توان به نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب، مانیتور چرخه قاعدگی و ردیابی سطح استرس اشاره کرد. همچنین از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای یک سنسور حسی جسمی برای ردیابی داده های مربوط به حواس جسمانی در هنگام بوکس است.

Band 8 Pro دارای یک تراشه GNSS داخلی با پشتیبانی از بیش از پنج سیستم ماهواره ای است که باید به ردیابی دقیق مسیر کمک کند. یک دستیار صوتی داخلی نیز وجود دارد و می توان از آن برای کنترل سایر دستگاه های هوشمند شیائومی استفاده کرد.

همچنین دارای دوربین و کنترل موسیقی، چراغ قوه است و می تواند به روز رسانی های آب و هوا و اعلان ها را به شما نشان دهد. Band 8 Pro دارای باتری 297 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ کامل تا 14 روز دوام می آورد.

شیائومی Redmi Note 12 Turbo به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کند

مقاله قبلی

مانیتور شیائومی A24i با پنل IPS FHD و نرخ تازه سازی 100 هرتز در سطح جهانی رونمایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *