خبر

شیائومی Redmi Note 12 Turbo به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کند

0

Redmi Note 12 Turbo تقریبا یک سال پیش در چین عرضه شد. این دستگاه توسط Poco F5 در بازارهای جهانی عرضه می شود.

این گوشی همچنان یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند میان رده در بازار است. قبل از اینکه به یک سالگی برسد، شیائومی اولین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ را برای این گوشی منتشر می کند.

گوشی ردمی نوت 12 توربو را از شیرازمارکت سفارش دهید.

Redmi Note 12 Turbo اکنون به‌روزرسانی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را در چین دریافت می‌کند. این دستگاه با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد.

نرم افزار جدید در حال حاضر محدود به آزمایش کننده های بتا است. با شماره ساخت 1.0.2.0.UMRCNXM و وزن آن 5.5 گیگابایت عرضه می شود.

در صورت عدم وجود اشکالات عمده، همان ساخت باید در روزهای آینده برای همه کاربران عرضه شود. در غیر این صورت، این شرکت ممکن است ساخت جدیدی را با اصلاحات بسازد. ما انتظار داریم که Poco F5 نیز به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کند.

مهمترین ویژگی Redmi Note 12 Turbo چیپست آن است – Qualcomm Snapdragon 7 Plus Gen 2. این تنها گوشی غیر از Realme GT Neo 5 SE است که از این تراشه استفاده می کند. این SoC با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با حفره پانچ با وضوح 2400 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این پنل دارای حداقل حاشیه است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه می شود. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی نه تنها دارای دو بلندگوی استریو است بلکه جک هدفون 3.5 میلی متری نیز دارد. در نهایت، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد و از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی آماده می کند، سدان چشمگیر SU7 را رونمایی می کند

مقاله قبلی

قیمت جهانی شیائومی اسمارت بند 8 پرو پیش از عرضه به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *