خبر

شیائومی Suiren با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد Geekbench شد

0

شیائومی اولین OEM بود که گوشی هوشمندی با پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 عرضه کرد. این دستگاه ها شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو بودند.

آنها بعداً توسط Redmi K70 Pro دنبال شدند. انتظار می رود گوشی بعدی گروه شیائومی با تراشه مذکور، شیائومی 14 اولترا باشد.

اما به نظر می رسد که این شرکت برنامه های دیگری به عنوان یک گوشی مرموز در اختیار دارد که این SoC در Geekbench ظاهر شده است.

شیائومی Suiren می تواند Mix 5 با دوربین زیر نمایشگر باشد

این گوشی هوشمند ناشناخته شیائومی با کد Suiren شناخته می شود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 زیر آن با 16 گیگابایت رم جفت شده و اندروید 14 را بوت می کند.

این گوشی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب 2336 و 6837 امتیاز کسب کرده است. این تمام اطلاعاتی است که ما تاکنون در مورد این محصول داریم.

بر اساس سری گوشی های هوشمند شیائومی، ما فکر می کنیم که می تواند یک گوشی جدید Mix باشد. آخرین مدل این سری میکس 4 است که در سال 2021 عرضه شد.

نزدیک به سه سال از آن زمان می گذرد، بنابراین ما مطمئن نیستیم که میکس 5 نام خواهد داشت یا چیز دیگری. اما به احتمال زیاد با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. زیرا این همان چیزی است که سری Mix در حال حاضر مخفف آن است.

ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی Suiren بدانیم. باید در وب سایت های آژانس های صدور گواهینامه ظاهر شود. در عین حال، افشاگران قابل اعتمادی مانند ایستگاه چت دیجیتال ممکن است جزئیات را فاش کنند.

مشخصات شیائومی میکس 4

Mix 4 دارای صفحه نمایش 10 بیتی 6.67 اینچی OLED است. این پنل دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+)، نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در زیر آن وجود دارد.

این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس پشتیبانی می کند. SoC با رم LPDDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است.

دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت است. این تنظیمات شامل یک سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی با کمک OIS، یک واحد فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی پریسکوپ 5 برابری است.

این گوشی دارای دو بلندگوی استریو و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است. در نهایت، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از استانداردهای شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می شود.

کتاب کاغذ الکترونیکی شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی HD و زمان آماده به کار 7 هفته ای در چین رونمایی شد

مقاله قبلی

عرضه پاوربانک فوق نازک شیائومی با ضخامت 10 میلی متر و ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *