خبر

کتاب کاغذ الکترونیکی شیائومی با صفحه نمایش 7 اینچی HD و زمان آماده به کار 7 هفته ای در چین رونمایی شد

0

شیائومی جدیدترین کتابخوان الکترونیکی خود را با نام کتاب الکترونیکی شیائومی با صفحه نمایش ۷ اینچی اچ دی عرضه کرده است. زمان آماده به کار این محصول جدید 7 هفته و 40 ساعت استفاده با شارژ کامل است.

طراحی

کتاب الکترونیکی شیائومی با طراحی دارای دکمه‌های فیزیکی کناری و پنل پشتی ناهموار ارگونومیک عرضه می‌شود. این دستگاه به همان اندازه که می تواند با وزن 166 گرم سبک است و با هر ناراحتی برای مدت طولانی قابل استفاده است. کتاب کاغذ الکترونیکی شیائومی دارای وضوح صفحه نمایش 300ppi است و از جوهر نسل فناوری Carta 1200 استفاده می کند. این نسبت سرعت پاسخگویی و نسبت کنتراست بیشتری را نسبت به تکرارهای قبلی جوهر نسل فناوری Carta ارائه می دهد. این کتاب الکترونیکی از 32 سطح کاهش نور خودکار با دمای دوگانه رنگ سرد و گرم، چرخش خودکار صفحه نمایش و حالت تازه سازی متعادل پشتیبانی می کند.

کتاب کاغذی الکترونیکی شیائومی توسط یک CPU چهار هسته ای که به صفحه جوهر اختصاص داده شده است، تغذیه می شود و از انرژی کم استفاده می کند. 2 گیگابایت حافظه در حال اجرا و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. کتاب کاغذ الکترونیکی روی اندروید 11 اجرا می‌شود و دارای برنامه‌های سازگار با صفحه جوهر داخلی برای تجربه کاربری هیجان‌انگیزتر است. از نظر اتصال، کتاب الکترونیکی شیائومی از وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز) و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از پورت USB دستگاه برای انتقال فایل استفاده کنید.

کتاب کاغذ الکترونیکی جدید شیائومی به باتری 1200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است در حالی که جعبه شارژ مغناطیسی آن دارای باتری 1950 میلی آمپر ساعتی است. عمر باتری 7 هفته ای ادعا شده برای دستگاه در حالت آماده به کار بر اساس باتری و جعبه شارژ مغناطیسی آن است. این همچنین در مورد عمر باتری 40 ساعته آن در استفاده استاندارد صدق می کند.

لپ‌تاپ گیمینگ شیائومی Redmi G Pro 2024 در Geekbench با i5-14500HX + RTX 4060 رویت شد

مقاله قبلی

شیائومی Suiren با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد Geekbench شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *