خبر

عرضه پاوربانک فوق نازک شیائومی با ضخامت 10 میلی متر و ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

0

برخلاف سایر برندهای گوشی هوشمند، شیائومی به دلیل طیف وسیعی از پاوربانک های خود نیز بسیار محبوب است. این شرکت انواع مختلفی از مدل ها را به ویژه در کشور خود چین به فروش می رساند.

اوایل امروز، این شرکت یک پاوربانک جدید با فرم فاکتور باریک راه اندازی کرد. ظرفیت باتری بزرگتری ندارد، بلکه بر روی طراحی تمرکز دارد.

و مانند هر محصول دیگری شیائومی، هزینه زیادی ندارد.

پاوربانک جدید شیائومی آنقدر نازک و سبک است که نمی تواند اکثر گوشی ها را به طور کامل شارژ کند

پاوربانک فوق نازک 5000 میلی آمپری شیائومی نام جدیدترین بسته باتری این شرکت است. قیمت آن 129 ین (~ 20 دلار) است و در حال حاضر برای فروش است.

این محصول تنها 10 میلی متر نازک است و تنها 93 گرم وزن دارد. بنابراین، حتی می توان آن را در جیب های پیراهن مانند کارت حمل کرد

بدنه آن با پوشش NCVM (متالیزاسیون خلاء غیر رسانا) درمان می شود. بنابراین، مانند یک قطعه فلز به نظر می رسد و حتی مانند یک می درخشد.

همانطور که از نام آن پیداست، ظرفیت باتری این وسیله جانبی 5000 میلی آمپر ساعت است. از این رو، نمی تواند اکثر گوشی های هوشمند مدرن را به طور کامل شارژ کند.

پاوربانک دارای یک پورت USB نوع C است و با کابل USB Type-C به Type-C عرضه می شود. حداکثر خروجی 20 وات و ورودی 18 وات را پشتیبانی می کند.

در نهایت، لوازم جانبی با 9 لایه محافظ وارد می شود. این موارد عبارتند از دما، اتصال کوتاه، تنظیم مجدد، اضافه ولتاژ ورودی، جریان بیش از حد ورودی، جریان بیش از حد خروجی، ولتاژ بیش از حد خروجی، شارژ و تخلیه بیش از حد باتری و اتصال کوتاه بیش از حد جریان.

شیائومی Suiren با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد Geekbench شد

مقاله قبلی

عرضه پاور بانک مغناطیسی شیائومی 2 با پشتیبانی از Qi2 و ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *