خبر

تسلط شیائومی بر بازار گوشی های هوشمند چینی: افزایش فروش چشمگیر در نوامبر 2023

0

طبق گزارش BCI، شیائومی و برندهای زیرمجموعه آن، مانند Redmi، در نوامبر 2023 پرفروش بودند. این شرکت تنها در ماه گذشته حدود 5.2 میلیون گوشی هوشمند را به ثبت رساند. رشد 44 درصدی را بر اساس سال به سال به ثبت رساند و به سازنده لوازم الکترونیکی این امکان را داد تا سهم بیشتری از بازار را در چین به دست آورد.

شیائومی از نظر فروش در نوامبر 2023 در چین در جایگاه دوم ایستاد. با این حال، در بخش پریمیوم بازار، شیائومی رشد 11.8 درصدی را بر اساس سالانه ثبت کرد. به طور کلی، شیائومی 18.3 درصد از کل سهم بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارد که شامل فروش از شرکت های تابعه آن است. در همین حال، اپل همچنان در صدر قرار دارد، در حالی که Honor حدود 4 میلیون فروش گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است که افزایش 12.6 درصدی بر اساس سالانه را نشان می دهد.

به خصوص در هفته 48 سال، یعنی در چند روز آخر نوامبر، شیائومی حتی با 78.2 هزار محموله در مقایسه با 78.9 اپل از اپل پیشی گرفت. با این حال، اگر کل ماه را مقایسه کنیم، شکاف قابل توجهی بین فروش اپل و شیائومی وجود دارد، اما به نظر می رسد شیائومی به سرعت در حال پیشرفت است.

با این حال هواوی و ویوو در جایگاه های چهارم و پنجم ایستادند. هواوی همچنین رشد استثنایی 74 درصدی را در مقایسه با سال قبل به دست آورد. با این حال، فروش Vivo کاهش یافت، در حالی که فروش برای OnePlus و Realme نیز منفی بود.

اکثر برندها در ماه گذشته به دلیل فروش Double Eleven در چین، شلوغی داشتند. امیدواریم این حرکت در این ماه نیز ادامه داشته باشد، زیرا فصل جشن همراه با تخفیف ها باقی مانده است.

در پایان، عملکرد قوی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند چینی در نوامبر 2023 نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و اثربخشی آن در جهت‌یابی شرایط چالش برانگیز صنعت است. با وجود کاهش جهانی در فروش گوشی های هوشمند، شیائومی و برندهای فرعی آن، به ویژه ردمی، قدرت چشمگیری را در بازار خانگی خود به نمایش گذاشتند. شتاب پایدار شیائومی این شرکت را برای موفقیت مستمر در بازار رقابتی شدید گوشی های هوشمند چینی موقعیت مطلوبی قرار می دهد.

سری 15 شیائومی: نشت اولیه، نمایشگر 6.36 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز را نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی در حال آزمایش یک گوشی مرموز با دوربین زوم پریسکوپ 3.2×75 میلی‌متری

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *