خبر

شیائومی در حال آزمایش یک گوشی مرموز با دوربین زوم پریسکوپ 3.2×75 میلی‌متری

0

شیائومی به تازگی جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را در چین عرضه کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، این شرکت هنوز با عرضه گوشی‌های پیشرفته نسل بعدی به پایان نرسیده است. ما مطمئناً می دانیم که این شرکت شیائومی 14 اولترا را در نیمه اول سال 2024 معرفی خواهد کرد که می تواند همراه یا به دنبال آن تاشو باشد.

بر اساس اطلاعات جدید، ممکن است یک گوشی هوشمند رده بالا دیگر از این شرکت وجود داشته باشد. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

اوایل امروز، Digital Chat Station (DCS) فاش کرد که شیائومی در حال آزمایش گوشی با دوربین زوم پریسکوپ 3.2×75 میلی‌متری است. در بخش نظرات پست Weibo خود، راهنمایی کننده توضیح داد که این دستگاه Xiaomi 14 Ultra نیست.

در حال حاضر، تنها چیزی که می توانیم انجام دهیم حدس زدن است. ما معتقدیم که این گوشی می تواند شیائومی میکس 5 باشد. نمی توانیم احتمال اینکه یک مدل جدید Civi نیز باشد را رد کنیم. امیدواریم هر چه زودتر از این محصول مرموز مطلع شویم.

تا جایی که به Xiaomi 14 Ultra مربوط می شود، DCS قبلاً فاش کرده بود که دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت است. دوربین اصلی یک سنسور Sony LYT-900 با دیافراگم f/1.6-14.0 چند استاپ خواهد بود.

دو دوربین از این چهار دوربین با لنزهای تله فوتو جفت خواهند شد، در حالی که دوربین آخری به لنز اولتراواید مجهز خواهد شد. این دستگاه مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود و نمایشگر چهار خمیده (میکرو منحنی ها) با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر آن به نمایش در خواهد آمد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، گفته می‌شود این گوشی هوشمند از یک باتری 5180 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از استانداردهای شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

تسلط شیائومی بر بازار گوشی های هوشمند چینی: افزایش فروش چشمگیر در نوامبر 2023

مقاله قبلی

لیست جدید به‌روزرسانی HyperOS برای 117 دستگاه شیائومی، ردمی و پوکو

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *