خبر

سری 15 شیائومی: نشت اولیه، نمایشگر 6.36 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز را نشان می دهد

0

در حالی که جوهر در عرضه سری 14 شیائومی هنوز در حال خشک شدن است، درز و شایعات در مورد تکرار بعدی، سری 15 شیائومی، از قبل شروع شده است. افشاگر فناوری Digital Chat Station در پست اخیر Weibo جزئیاتی در مورد خط تولید جدید به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی 15 استاندارد همان اندازه صفحه نمایش 6.36 اینچی شیائومی 13 و شیائومی 14 را حفظ خواهد کرد. و برخلاف مدل پرو، شیائومی به پنل منحنی برای مدل وانیلی تغییر نخواهد داد.


شیائومی برای بسیاری از دستگاه های پرچمدار خود از جمله سری Xiaomi 13 Ultra، Redmi K60 Ultra و Redmi K70 به پنل های CSOT OLED تکیه کرده است. انتظار می رود این روند در سری 15 شیائومی ادامه یابد و CSOT احتمالاً پنل OLED را برای سری های آینده تامین می کند.

این نشت بیشتر به صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی 1400 نیت و فناوری نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره می کند که به طور بالقوه می تواند 15 تا 20 درصد از عمر باتری را ذخیره کند.

Leaker Digital Chat Station نیز جزئیاتی را در مورد شیائومی 15 پرو آینده فاش کرده است. او پیشنهاد می‌کند که صفحه‌نمایش با رزولوشن 2K با حاشیه‌های نازک‌تر از شیائومی 14 پرو، از 0.9 میلی‌متر به 0.6 میلی‌متر قابل توجه است. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می گیرد.


سری 14 شیائومی به تازگی در سرزمین اصلی چین عرضه شده است و هنوز خبری رسمی در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد شیائومی 14 اولترا، جانشین مدل رده بالای سال گذشته، نیز منتشر شده است.

صرف نظر از این، این نشت های اولیه نگاهی اجمالی به آنچه ممکن است از سری Xiaomi 15 انتظار داشته باشیم، ارائه می دهد.

شیائومی از چاپگر لیبل Mijia خود رونمایی کرد: راه حلی خلاقانه برای نیازهای روزانه

مقاله قبلی

تسلط شیائومی بر بازار گوشی های هوشمند چینی: افزایش فروش چشمگیر در نوامبر 2023

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *