خبر

نشت خبری: وزن شیائومی 14 توسط اینفلوئنسر چینی فاش شد

0

با افزایش هیاهوی مورد انتظار شیائومی 14، دیروز یک اینفلوئنسر چینی در حلقه فناوری به طور تصادفی وزن پرچمدار آینده شیائومی را به اشتراک گذاشت و فاش کرد.

دیروز در یک پست حذف شده در Weibo، اینفلوئنسر فناوری چینی، چن ژن، به سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo رفت تا دو عکس مرموز را به اشتراک بگذارد که وزن یک گوشی هوشمند اندرویدی معرفی نشده را که به زودی در چین عرضه می شود، نشان می دهد. بر اساس تاریخچه پست اینفلوئنسر، می توان فرض کرد که ظاهراً این یکی از دستگاه های Xiaomi 14، به احتمال زیاد Xiaomi 14 استاندارد است.

اینفلوئنسر همچنین یکی از مقصرانی بود که سال گذشته جزئیاتی از پرچمدار شیائومی 13 را چند روز قبل از عرضه به بیرون درز کرد. در مورد پست حذف شده Weibo، نشان می دهد که دستگاه آینده در دو گزینه وزنی در دسترس خواهد بود: 199.2 گرم و 194.2 گرم، ظاهراً اشاره می کند که دستگاه در یک گزینه پشتی چرم PU و یک گزینه پشت شیشه ای سرامیکی مانند سال گذشته در دسترس خواهد بود. شیائومی 13.

برای مقایسه وزن‌های Xiaomi 14 و Xiaomi 13، جدولی را در زیر ایجاد کردیم که تفاوت وزن را نشان می‌دهد.

شیائومی 14 شیائومی 13 شیائومی 13 پرو
پشت شیشه ای 199.2 گرم 189 گرم 229 گرم
پشت PU چرم 194.2 گرم 185 گرم 210 گرم

همانطور که در بالا نشان داده شد، شیائومی 14 حدود 10 گرم از شیائومی 13 سنگین تر است. افزایش وزن ممتاز می تواند به دلیل سنسور دوربین بزرگتر، باتری بزرگتر یا احتمالاً لنز Leica Summilux اضافه شده به دستگاه باشد. یا می تواند همه موارد فوق و شاید برخی ویژگی های اضافی باشد که به ساخت اضافه می کند.

آیا برای معرفی شیائومی 14 هیجان زده اید؟

اسکرین شات های لو رفته HyperOS شیائومی رابط تمیزتری نسبت به MIUI 14 نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی HyperOS قصد دارد در 26 اکتبر مرکز جهان شما باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *