خبر

اسکرین شات های لو رفته HyperOS شیائومی رابط تمیزتری نسبت به MIUI 14 نشان می دهد

0

شیائومی آماده است تا MIUI را با سیستم عامل جدید HyperOS جایگزین کند. MIUI در حال حاضر تمام دستگاه های شیائومی، ردمی و پوکو را تامین می کند و تاکنون 14 بار تکرار شده است. این نرم افزار سفارشی به دلیل سفارشی سازی های سنگین و ظاهر کلی الهام گرفته از iOS اپل شناخته شده است. با این حال، MIUI به زودی به گذشته تبدیل خواهد شد، زیرا این شرکت HyperOS جدید را با سری Xiaomi 14 معرفی خواهد کرد. در حالی که منتظر هستیم، برخی از اسکرین شات‌های لو رفته از سیستم‌عامل آینده، برخی جزئیات ناب را نشان می‌دهند.

HyperOS می تواند سفارشی سازی صفحه قفل بیشتری را به همراه داشته باشد

طبق تصاویری که کاربران Weibo به اشتراک گذاشته اند، HyperOS آینده شیائومی گزینه های سفارشی سازی قابل توجهی بیشتری را برای صفحه قفل ارائه می دهد. کاربران می‌توانند از میان انواع جدید قالب‌ها، ساعت‌ها، فونت‌ها و ابزارک‌ها انتخاب کنند و گزینه‌های سفارشی‌سازی تصویر زمینه دقیق‌تر را در اختیار خواهند داشت. به نظر می‌رسد مرکز کنترل نرم‌افزار جدید در مقایسه با MIUI 14 ساده‌تر است، اگرچه نمادهای برنامه یکسان هستند.

به خاطر داشته باشید که اسکرین شات های HyperOS شیائومی که به صورت آنلاین منتشر شده اند، احتمالاً از نسخه بتا این سیستم عامل هستند که هنوز در مرحله آزمایش است. این غیرمنصفانه است که فرض کنیم انتشار پایدار سیستم عامل جدید اینگونه به نظر می رسد. ممکن است شیائومی قبل از انتشار عمومی تغییراتی در سیستم عامل ایجاد کند.

همانطور که گفته شد، HyperOS با سری جدید Xiaomi 14 عرضه می شود، که شایعه شده است در تاریخ 27 اکتبر در چین عرضه خواهد شد. معاون جهانی شیائومی همچنین تأیید کرده است که سیستم عامل جدید در سراسر سال 2024 در سراسر جهان عرضه خواهد شد. این بدان معنی است که HyperOS به تدریج جایگزین سیستم عامل OG MIUI خواهد شد که 13 سال از عمر آن می گذرد. شاید ندانید اما اولین رام MIUI در سال 2010 منتشر شد، یک سال قبل از عرضه اولین گوشی هوشمند شیائومی.

رسمی: HyperOS جایگزین MIUI می شود و در سری 14 شیائومی عرضه خواهد شد

مقاله قبلی

نشت خبری: وزن شیائومی 14 توسط اینفلوئنسر چینی فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *