خبر

شیائومی HyperOS قصد دارد در 26 اکتبر مرکز جهان شما باشد

0

علاوه بر معرفی نسل بعدی سری Xiaomi 14 در تاریخ 26 اکتبر در چین، شیائومی همچنین سیستم عامل جدید خود، HyperOS را در همان روز در این کشور معرفی می کند. و با انتشار تیزر رسمی امروز، این برند چینی امیدوار است که سیستم عامل جدیدش “مرکز جهان شما” باشد.

HyperOS جدیدترین سیستم عامل شیائومی است و انتظار می رود این سیستم عامل اولین سیستم عامل چند پلتفرمی شیائومی باشد که می تواند نه تنها بر روی گوشی های هوشمند این برند، بلکه بر روی تبلت ها، ساعت های هوشمند و حتی خودروهای الکتریکی آینده این برند نیز کار کند.

HyperOS آینده شیائومی که توسط مدیر شیائومی، Cici Wei در Weibo مورد آزار قرار گرفته است، قصد دارد مرکز جهان شما باشد (به طور استعاری).

برای نقل قول، «HyperOS یکی از کاربر محورترین سیستم عامل هایی است که شیائومی تا کنون ساخته است. ما در 7 سال گذشته مخفیانه در حال توسعه سیستم عامل بوده‌ایم و تخصص 13 ساله برندمان در این کار فشرده شده است. HyperOS سیستمی خواهد بود که می تواند کاربر، ماشین و خانه را به هم متصل کند و هدف خود را به عنوان مرکز جهان فناوری شما انجام دهد.

HyperOS شیائومی در تاریخ 26 اکتبر پنجشنبه ساعت 7 بعد از ظهر (GMT +8) در چین راه اندازی می شود. انتظار می‌رود این برند جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پریمیوم شیائومی 14 خود را با همکاری لایکا و جدیدترین سیستم عامل این برند یعنی HyperOS در مراسم معرفی معرفی کند.

نشت خبری: وزن شیائومی 14 توسط اینفلوئنسر چینی فاش شد

مقاله قبلی

جزئیات دوربین لایکای شیائومی 14 رسما فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *