خبر

طراحی شیائومی 14 پرو از تمام زوایا از طریق رندرهای CAD آشکار شد

0

گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که شیائومی ممکن است تا پایان ماه جاری گوشی‌های پرچمدار سری 14 شیائومی را معرفی کند. چند گزارش اخیر، از جمله گزارش انحصاری ما، طراحی سری Xiaomi 14 را از طریق قاب‌های لو رفته آن به نمایش گذاشت. در حال حاضر، قبل از عرضه مورد انتظار، 91mobiles با خبرساز محبوب OnLeaks همکاری کرده است تا از همه جهات به طراحی آن نگاه بهتری داشته باشد.

رندرهای Xiaomi 14 Pro CAD

شیائومی 14 پرو دارای طراحی مبتنی بر شیائومی 13 پرو است اما تغییرات قابل توجهی را ارائه می دهد. تغییرات قابل توجه شامل صفحه نمایش مسطح است که از طراحی لبه خمیده قبلی خود فاصله می گیرد و ارتقاء از تنظیمات دوربین سه گانه به آرایش دوربین چهارگانه.

در این گزارش آمده است که شیائومی 14 پرو دارای ابعاد 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی متر است. برای توضیح بیشتر، 13 پرو دارای ابعاد 162.9 x 74.6 x 8.4 میلی متر است. این نشان می دهد که شیائومی 14 پرو کمی کوچکتر و ضخیم تر از شیائومی 13 پرو است. در حالی که مدل جدید از نظر طول و عرض اندکی کاهش یافته است، اما از نظر ابعاد تا حدودی ضخیم تر است.

شیائومی 13 پرو دارای یک پنل AMOLED با لبه خمیده 6.73 اینچی است، در حالی که جانشین آن، شیائومی 14 پرو، با صفحه نمایش کمی کوچکتر 6.6 اینچی با طراحی مسطح عرضه خواهد شد. در لبه‌های دستگاه، می‌توانید یک سیستم بلندگوی دوگانه، یک کلید تنظیم صدا، یک کلید پاور، یک پورت USB-C، یک میکروفون و یک اسلات سیم‌کارت پیدا کنید. با این حال، تصاویر میکروفون دیگری و یک بلستر IR را نشان نمی‌دهند که معمولاً انتظار می‌رود در لبه بالایی دستگاه قرار بگیرند. گزارش هایی وجود دارد که ادعا می کند دستگاه دارای قاب آلیاژ تیتانیوم خواهد بود، اما گزارش جدید چیزی در مورد آن بیان نمی کند.

شیائومی اکنون به شما امکان می‌دهد نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در همه برنامه‌ها اعمال کنید

مقاله قبلی

رسمی: HyperOS جایگزین MIUI می شود و در سری 14 شیائومی عرضه خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *