خبر

شیائومی اکنون به شما امکان می‌دهد نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در همه برنامه‌ها اعمال کنید

0

دیروز، یک مشاور محبوب ادعا کرد که MIUI 14 نسخه نهایی این نرم افزار خواهد بود. او همچنین اضافه کرد که شیائومی پوسته اندرویدی 13 ساله خود را با یک MiOS خود توسعه یافته با عناصر AOSP (پروژه متن باز اندروید) جایگزین خواهد کرد.

با این حال، ما می دانیم که این شرکت ماه هاست روی MIUI 15 کار می کند. همچنین، حتی اگر MiOS منتشر شود، می‌تواند انحصاری چین باشد.

در میان این سردرگمی، شیائومی در حال ارائه یک ویژگی مفید برای دستگاه‌های دارای MIUI 14 است. بیایید به جزئیات بپردازیم.

به تازگی، شیائومی شروع به دیدن ساخت نرم افزار جدید برای Xiaomi 12S Pro در چین کرده است. این به روز رسانی نسخه MIUI را به V14.0.10.0.TLECNXM ارتقا می دهد.

تغییرات رسمی فقط به گنجاندن وصله‌های امنیتی آگوست 2023 اشاره می‌کند. با این حال، این به روز رسانی قابلیتی را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا نرخ تازه سازی 120 هرتز را در همه برنامه ها اعمال کنند.

این گزینه جدید را می‌توانید در تنظیمات «نرخ تازه‌سازی» پیدا کنید. به عنوان “برنامه هایی که از نرخ تازه سازی بالا استفاده می کنند” نشان داده می شود.

با ضربه زدن روی آن، لیست برنامه های نصب شده (از جمله سیستم) روی دستگاه باز می شود. کاربران می‌توانند نرخ تازه‌سازی بالا را برای هر برنامه روشن/خاموش کنند.

برخی از برنامه‌ها تمایل دارند با فرکانس 60 هرتز معمولی اجرا شوند، حتی زمانی که نمایشگر گوشی روی نرخ تازه‌سازی بالاتر تنظیم شده باشد. به لطف اضافه شدن این ویژگی جدید، کاربران اکنون می توانند آن برنامه ها را مجبور کنند تا حداکثر با نرخ تازه سازی 120 هرتز اجرا شوند.

بنابراین، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود با لرزش های ناشی از تغییر نرخ تازه سازی در بین برنامه ها مواجه شوند.

این گزینه به زودی برای سایر گوشی های هوشمند گروه شیائومی در دسترس خواهد بود. شیائومیوی پیشنهاد می کند که بخشی از MIUI 15 نیز باشد.

MiOS شیائومی احتمالاً انحصاری چین و کاربران جهانی MIUI 15 دریافت خواهند کرد

مقاله قبلی

طراحی شیائومی 14 پرو از تمام زوایا از طریق رندرهای CAD آشکار شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *