خبر

MiOS شیائومی احتمالاً انحصاری چین و کاربران جهانی MIUI 15 دریافت خواهند کرد

0

گزارش اخیر Digital Chat Station ادعا کرد که شیائومی قصد دارد به طور کلی از MIUI 15 صرف نظر کند و به جای آن یک سیستم عامل جدید به نام MiOS راه اندازی کند.

طبق گفته های شیائومی، شیائومی همچنان در حال آزمایش MIUI 15 به صورت داخلی است و انتظار می رود آن را به صورت رسمی با سری Xiaomi 14 عرضه کند. آنها همچنین اضافه کردند که در حال حاضر هیچ اطلاعات مرتبطی در مورد MiOS وجود ندارد.

با این حال،  امکان تغییر شیائومی از MIUI به MiOS را در آینده رد نمی شود. به نظر می رسد که اگر شیائومی چنین تغییری ایجاد کند، احتمالاً فقط در چین اتفاق می افتد و MiOS در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود.

شیائومی چند قطعه کد را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد MIUI 15 در حال آزمایش روی گوشی های هوشمند مختلف شیائومی است. نکات این بیلدهای داخلی از سرور رسمی شیائومی گرفته شده است و بنابراین می توان آنها را قابل اعتماد دانست. MIUI 15 در حال حاضر در مرحله آزمایش تعدادی از گوشی های هوشمند شیائومی از جمله Xiaomi 13، Xiaomi 13 Ultra، Redmi K60 Pro و Mix Fold 3 است.

در حالی که هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم که آیا شیائومی واقعاً قصد دارد MIUI را بازنشسته کند و MiOS را راه اندازی کند، این واقعیت که این شرکت در حال آزمایش MIUI 15 است نشان می دهد که MIUI به این زودی ها از بین نخواهد رفت، حداقل در بازار جهانی.

اولین خودروی شیائومی در نسخه های برقی باطری و با برد زیاد عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی اکنون به شما امکان می‌دهد نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در همه برنامه‌ها اعمال کنید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *