خبر

افشا: شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش منحنی با روشنایی 3000 نیت

0

انتظار می رود شیائومی یکی از اولین برندهایی باشد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را با شیائومی 14 پرو خود به کار می گیرد. قبلاً اطلاعاتی در مورد طراحی این گوشی هوشمند به همراه سایر مشخصات به بیرون درز کرده بود. اکنون، جزئیات جدیدی در مورد صفحه نمایش شیائومی 14 پرو به صورت آنلاین ظاهر شده است.

جزئیات نمایشگر شیائومی 14 پرو

طبق توییتی که کارتیکی سینگ افشاگر هندی منتشر کرده است، شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Micro Quad Curved 2K C8 است که از نرخ نوسازی پویا 1-120 هرتز LTPO پشتیبانی می کند. صفحه نمایش آن توسط Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود و دارای حاشیه های فوق العاده باریک 1 میلی متری است.

با حداکثر روشنایی 3000 نیت، این صفحه نمایش HDR 10+، Full Link Dolby Vision و Pro Color Tuning را ارائه می دهد. همچنین دارای 2K+Hz PWM dimming برای کاهش استرس روی چشم است.

مشخصات شیائومی 14 پرو

علاوه بر مشخصات صفحه نمایش، پیش بینی می شود شیائومی 14 پرو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز مجهز شود. ظرفیت رم تا 24 گیگابایت با استفاده از فناوری LPDDR5x و گزینه های ذخیره سازی تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه می شود. انرژی این دستگاه از یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. نکته قابل توجه، لیست 3C نشان می دهد که این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

در بخش اتصال، انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو ویژگی‌های اتصال ماهواره‌ای را معرفی کند و بر روی MIUI 15 مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود. برای علاقه‌مندان به عکاسی، تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (IMX989) است. با تثبیت کننده تصویر اپتیکال و دیافراگم متغیر که با یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی تکمیل شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mitu Kids 7X به زودی معرفی می شود

مقاله قبلی

اولین خودروی شیائومی در نسخه های برقی باطری و با برد زیاد عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *