خبر

شیائومی چمدان قاب آلومینیومی MIJIA را با ساختاری مستحکم عرضه کرد

0

غول فناوری چینی شیائومی در روزهای اخیر در همه زمینه ها ولخرجی کرده است. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و حتی ابزارهای هوشمند خانگی. این شرکت یکی از لوازم جانبی محبوب خود – چمدان MIJIA – را کنار نمی گذارد. این غول فناوری چینی یک چمدان 20 اینچی با نام MIJIA Aluminium Frame Suitcase روانه بازار کرده است. این محصول دارای برچسب قیمت 549 یوان (75 دلار) است.

از نظر طراحی، چمدان قاب آلومینیومی MIJIA از قاب میانی آلیاژ آلومینیومی سری 6 استفاده می کند و برای دستیابی به استحکام دارای “حفاظ گوشه آلیاژ روی” است. این تضمین می کند که قاب به راحتی تغییر شکل نمی دهد. علاوه بر این، این چمدان دارای قفل های TSA دوگانه، ورق PC کامپوزیت با کارایی بالا، چرخ جهانی بوش با دقت بالا و درجه ضد باکتری تا 99٪ است.

چمدان فریم آلومینیومی MIJIA
این چمدان همچنین دارای یک میله کششی قابل تنظیم چهار حالته است که گفته می شود از آلیاژ آلومینیوم پایدار ساخته شده با استفاده از فرآیند آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. علاوه بر این، این چمدان یک سری استانداردهای ملی مانند تست مقاومت در برابر ضربه، تست مقاومت در برابر خستگی، تست کاهش وزن، تست راه رفتن و تست شوک بلند کردن را گذرانده است.

چمدان فریم آلومینیومی MIJIA
از نظر فضای ذخیره سازی داخلی، این چمدان مجهز به کیف های U شکل و طرح های X-Webbing برای نگهداری انعطاف پذیر اقلام مختلف است. علاوه بر این، چمدان دارای یک “کیف محفظه ضد آب” است که می تواند “لباس های خیس را به خوبی ذخیره کند و آن را تمیزتر و بهداشتی کند.”

به نظر می‌رسد تصاویر کیس شیائومی 14 پرو لو رفته است، شارژ سریع 120 واتی از طریق گواهی 3C فاش شد

مقاله قبلی

هم کاری شیائومی با Padget Electronics در هند برای تقویت موقعیت در بازار

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *