خبر

به نظر می‌رسد تصاویر کیس شیائومی 14 پرو لو رفته است، شارژ سریع 120 واتی از طریق گواهی 3C فاش شد

0

در ماه ژوئیه، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی یک طرح شماتیک از آنچه به نظر می‌رسید سری Xiaomi 14 باشد را به اشتراک گذاشت. اکنون گزارشی از TechGoing منتشر شده است که طراحی شیائومی 14 پرو را از طریق تصاویر کیس به نمایش می گذارد. در اینجا نگاهی به آنچه که از طریق آخرین نشت 14 پرو فاش شده است، آورده شده است.

طراحی شیائومی 14 پرو

به نظر می رسد طراحی کلی شیائومی 14 پرو یک نسخه اصلاح شده از آنچه در شیائومی 13 پرو دیده می شود باشد. شایعات حاکی از آن است که شیائومی 14 پرو می تواند به صفحه نمایش چهار خمیده مجهز شود. با این حال، به نظر نمی‌رسد تصاویر لو رفته طراحی صفحه نمایش را به وضوح نشان دهند.

قاب بالایی 14 پرو دارای یک خروجی گوشی و بلندگو است و به نظر می رسد لبه بالایی آن دارای خروجی های اضافی برای قطعاتی مانند بلندگو، بلستر IR و میکروفون حذف کننده نویز باشد. طرف مقابل دستگاه دارای یک مشبک بلندگو، میکروفون اصلی و یک پورت USB-C است. اسلات سیم کارت در تصاویر دیده نمی شود، اما به احتمال زیاد در قسمت پایین قرار دارد.

در لبه سمت چپ، هیچ دکمه ای وجود ندارد. با این حال، در سمت راست، می توان دکمه های صدا و پاور را مشاهده کرد. در سمت پایین لبه سمت راست، یک اتصال دهنده وجود دارد که شبیه یک پین pogo است، اما هدف آن در حال حاضر نامشخص است. برخی گزارش ها ادعا کرده اند که این دستگاه با قاب آلیاژ تیتانیوم عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد طراحی پشتی شیائومی 14 پرو تکامل یافته طراحی شیائومی 13 پرو باشد. جزیره دوربین مربعی را که دارای سه دوربین و یک واحد فلاش LED است، حفظ کرده است. جالب اینجاست که ماژول سمت راست بالای تصاویر، که شبیه دوربینی با حسگرهای داخلی است، ممکن است در واقع فلاش LED را در خود جای دهد و برند لایکا را داشته باشد. در مقابل، شیائومی 13 پرو دارای فلاش LED و لوگوی لایکا در ماژول پایین سمت راست بود. امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از طراحی سری 14 شیائومی منتشر شود که جزئیات و بینش بیشتری را در مورد زیبایی شناسی کلی آن ارائه می دهد.

مشخصات شیائومی 14 پرو (شایعات)

انتظار می رود شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED چهار خمیده 2K 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x، تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 4860 میلی آمپر ساعتی باشد. در بالا یک اسکرین شات نشان داده شده است که لیست 3C شیائومی 14 پرو را نشان می دهد که با شماره مدل 23116PN5BC ظاهر شده است. لیست نشان می دهد که دستگاه از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی کند و اندروید 14 مبتنی بر MIUI 15 را اجرا کند. انتظار می‌رود تنظیمات دوربین پشتی آن شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (IMX989) مجهز به OIS با دیافراگم متغیر، لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید باشد. و دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی. انتظار می‌رود سری 14 شیائومی در هفته اول یا دوم نوامبر عرضه شود.

بیلدهای پایدار MIUI 15 برای چندین گوشی منتشر نشده، نمایان شد

مقاله قبلی

شیائومی چمدان قاب آلومینیومی MIJIA را با ساختاری مستحکم عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *