خبر

عرضه مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی با نرخ تازه سازی 200 هرتز و AMD FreeSync Premium در اروپا

0

در آوریل 2022، شیائومی مانیتور منحنی Redmi 30 اینچی را در چین معرفی کرد و اکنون در دسترس بودن آن را با نام مانیتور بازی خمیده 30 شیائومی به بازار اروپا نیز گسترش داده است.

مشخصات مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی

مانیتور بازی خمیده 30 اینچی شیائومی دارای یک صفحه نمایش 30 اینچی چشمگیر با نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر WFHD واضح 2560 در 1080 است. گیمرها نرخ تازه سازی سریع 200 هرتز را برای بازی فوق العاده روان دوست خواهند داشت. همچنین در نشان دادن رنگ ها با 99 درصد طیف sRGB یک قهرمان است و در 300 نیت بسیار روشن می شود. با نسبت کنتراست 3000:1 و منحنی جذاب 1800R، همه چیز را عالی جلوه می دهد. به علاوه، لبه های صفحه نمایش فوق العاده باریک هستند و ظاهری مدرن به آن می دهند.

مانیتور بازی خمیده شیائومی 30

** سفارش مانیتور شیائومی در شیرازمارکت

از نظر عملکرد، با زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه سریع است و از AMD FreeSync Premium برای بازی‌های بدون اشک پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید از ترفندهای جالب نمایش با حالت های تصویر در تصویر و تصویر به تصویر استفاده کنید. برای چشمان شما، از کم نور DC برای جلوگیری از سوسو زدن صفحه استفاده می کند و دارای حالت نور آبی کم است که دارای گواهی TUV Rheinland است. گزینه های اتصال عبارتند از DisplayPort، HDMI 2.1، HDMI 1.4 و جک صدا.

شیائومی تایید کرد: Watch 2 Pro در 26 سپتامبر با سیستم عامل Wear OS عرضه می شود

مقاله قبلی

عرضه جهانی شیائومی Watch 2 Pro در 25 سپتامبر تایید شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *