خبر

شیائومی تایید کرد: Watch 2 Pro در 26 سپتامبر با سیستم عامل Wear OS عرضه می شود

0

شیائومی در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند را روانه بازار کرده است، از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا ساعت‌هایی با جلوی کریستال یاقوت کبود. با این حال، هیچ یک از این ساعت ها سیستم عامل Google Wear OS را به عنوان پلتفرم نرم افزاری خود اجرا نمی کنند. در عوض، این شرکت آنها را با پوسته سبک وزن MIUI برای پوشیدنی ها می فروشد. این در شرف تغییر است، زیرا شیائومی تأیید کرده است که ساعت هوشمند آینده آن، Watch 2 Pro، بالاخره Wear OS را به کار خواهد گرفت.

شیائومی از طریق پست اخیر در X تأیید کرد که Watch 2 Pro در 26 سپتامبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این ابزارهای پوشیدنی در طی رویدادی در برلین، احتمالاً در کنار سری Xiaomi 13T، رونمایی خواهند شد. شیائومی هیچ مشخصاتی از این ساعت هوشمند را فاش نکرده است، مگر اینکه تایید کند که از سیستم عامل Wear OS استفاده می کند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که سیستم عامل Wear در ساعت ۲ پرو شیائومی توسط MIUI حذف خواهد شد. این بدان معناست که ممکن است ظاهری آشنا و برخی از ویژگی‌های موجود در دیگر ساعت‌های هوشمند شیائومی را مشاهده کنید. همچنین گزارش شده است که Watch 2 Pro دارای پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1 با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

انتظار می‌رود که نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466×466 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 ppi را به نمایش بگذارد. این گجت پوشیدنی همچنین ممکن است یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا 72 ساعت استفاده و یک نوع LTE اختیاری داشته باشد.

شیائومی دو محصول دیگر را عرضه کرد: دوربین هوشمند و لیوان گرمایشی هوشمند

مقاله قبلی

عرضه مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی با نرخ تازه سازی 200 هرتز و AMD FreeSync Premium در اروپا

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *