خبر

عرضه جهانی شیائومی Watch 2 Pro در 25 سپتامبر تایید شد

0

شیائومی رسماً یک رویداد رونمایی را اعلام کرده است که برای 25 سپتامبر برنامه ریزی شده است، جایی که آنها از گوشی های مورد انتظار سری 13T شیائومی رونمایی خواهند کرد. علاوه بر گوشی های هوشمند جدید، شایعاتی در مورد عرضه شیائومی واچ 2 پرو نیز منتشر شده است و این برند از طریق تیزر منتشر شده در حساب توییتر خود این موضوع را تایید کرده است.

ویژگی خاص این ساعت هوشمند شیائومی این است که با WearOS با MIUI در بالا کار می کند و آن را از ردیاب های اصلی تناسب اندام متمایز می کند. علاوه بر این، از پردازنده قدرتمند و کارآمد Snapdragon W5+ Gen 1 استفاده خواهد کرد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری درباره این ساعت هوشمند بیابید.

مشخصات ساعت 2 پرو شیائومی

شایعه شده است که ساعت شیائومی 2 پرو به برخی مشخصات و ویژگی های چشمگیر مجهز شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1 بهره ببرد و 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل و تراکم پیکسل 326 ppi است. گفته می شود باتری 500 میلی آمپر ساعتی آن با یک بار شارژ می تواند تا 72 ساعت کار کند. یک نوع اختیاری LTE نیز ممکن است برای کسانی که به دنبال اتصال سلولی هستند در دسترس باشد.

شیائومی واچ 2 پرو
این ساعت هوشمند با سیستم عامل WearOS کار می کند که با پوسته MIUI شیائومی سفارشی شده است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای دوام توسط گوریلا گلس محافظت می شود. کاربران می توانند یک بند چرمی نقره ای یا یک بند لاستیکی مشکی را متناسب با ترجیحات سبک خود انتخاب کنند. از نظر عملکرد، گفته می شود که از طیف گسترده ای از 150 حالت مختلف ورزشی، همراه با ویژگی هایی مانند نظارت بر ECG، ردیابی ضربان قلب، نظارت بر دمای بدن و ردیابی خواب پشتیبانی می کند. ناوبری با یک تاج چرخان آسان می شود و دستگاه دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب 5ATM است که آن را برای فعالیت های مختلف مرتبط با آب مناسب می کند. همچنین قبلاً گزارشی در مورد قیمت لو رفته شیائومی واچ 2 پرو ارائه کرده بودیم.

عرضه مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی با نرخ تازه سازی 200 هرتز و AMD FreeSync Premium در اروپا

مقاله قبلی

بیلدهای پایدار MIUI 15 برای چندین گوشی منتشر نشده، نمایان شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *