خبر

شیائومی دو محصول دیگر را عرضه کرد: دوربین هوشمند و لیوان گرمایشی هوشمند

0

لیوان گرمایش الکتریکی قابل حمل MIJIA 2

لیوان گرمایش برقی قابل حمل شیائومی MIJIA 2 در چین عرضه شد. لیوان گرمایشی جدید برای سفرهای کاری طراحی شده است و می تواند مایعات گرمایشی تا دمای 99 درجه سانتیگراد را در 8 دقیقه تامین کند. این باعث می شود مسافر تجاری از بهداشت آب گرم یا چایی که مصرف می کند راضی باشد.

لیوان گرمایش برقی قابل حمل MIJIA 2 به اندازه یک قمقمه معمولی است و دارای طراحی پلاگین سیمی است. استفاده از فنجان برای رفع نیازهای نوشیدن آب گرم / چای در هر زمان راحت است. فنجان گرمایش الکتریکی جمع و جور است و به راحتی می توان آن را به اطراف حمل کرد. قدرت گرمایش 300 وات دارد و از تنظیم دمای 6 سطحی بین 45 تا 99 درجه سانتی گراد پشتیبانی می کند. این فنجان دارای حجم 350 میلی لیتر است و حدود 8 دقیقه طول می کشد تا آب تا دمای 99 درجه سانتی گراد گرم شود.

جام گرمایش الکتریکی قابل حمل MIJIA 2
لیوان گرمایش الکتریکی شیائومی از باتری استفاده نمی کند. بلکه با ولتاژ 110/220 ولت تغذیه می شود. حمل فنجان برقی در سفرهای خارج از کشور آسانتر است. با این حال از دمای ثابت چند سطحی پشتیبانی می کند. پس از جوشاندن آب به طور خودکار وارد حالت دمای ثابت هوشمند می شود. طبق گفته های شیائومی، این دستگاه می تواند تا 12 ساعت گرما را حفظ کند.


فنجان برقی دارای طراحی عایق خلاء دو لایه برای حفظ دما موثر است. مخزن داخلی فنجان برقی از فولاد ضد زنگ ساخته شده و مجهز به غشای تنفسی به اضافه یک شیر فشار شکن است. سیستم فشار می تواند به طور موثر فشار موجود در مخزن را در حین گرمایش از بین ببرد.

— انواع لیوان و ماگ شیائومی را می توانید از شیرازمارکت خریداری کنید.

لیوان برقی شیائومی MIJIA دارای فیوز و ساختار ضد آب است. لیوان الکتریکی در حال حاضر تنها در چین با قیمت 149 یوان (20 دلار) به فروش می رسد.

دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو با کیفیت تصویر 3K

دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو در چین به فروش می رسد. دوربین هوشمند جدید شیائومی کیفیت تصویر 3K را تولید می کند و قادر به تشخیص گریه نوزاد است. دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با وضوح 2960 در 1666 پیکسل استفاده می کند. این دوربین از رنگ کامل نور بسیار کم و یک سنسور تصویر با حساسیت بالا برای سازگاری با محیط های تاریک استفاده می کند.

این دوربین دارای نور پرکننده مادون قرمز داخلی است که از تشخیص فعالیت های انسانی پشتیبانی می کند. هنگامی که شخصی نزدیک است، دوربین به طور خودکار به کاربر اطلاع می دهد. از تشخیص چهره با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند تا افراد غریبه را از آشنایان متمایز کند. حالت High Dynamic Range (HDR) وضوح تصویر را تضمین می کند و جزئیات بیشتری را در نور شدید یا سناریوهای نور پس زمینه حفظ می کند.

دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو
دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو دارای یک دروازه بلوتوث مش است که می تواند به عنوان مرکز کنترل دستگاه خانه هوشمند عمل کند. همچنین می تواند به طور انعطاف پذیری اتصال هوشمند دستگاه ها را فرمان داده و ارسال کند و نکات مراقبت از خانه هوشمند را ارائه دهد. هنگامی که دوربین نویز غیرعادی را در خانه دریافت می کند، ویژگی اعلان از راه دور آن برای مالک فعال می شود. همچنین از تشخیص بیدرنگ گریه نوزاد پشتیبانی می کند و اعلان نیز ارسال می شود.

دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو
دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو به تراشه امنیتی MIJIA MJA1 با کلید خصوصی و گواهی منحصر به فرد مجهز شده است. معماری امنیتی دوربین ارتباط داده ها و حفظ حریم خصوصی را تضمین می کند. می توانید زمان خواب دوربین را متناسب با نیاز خود سفارشی کنید. با دوربین هوشمند شیائومی 3 پرو می توانید تماس صوتی دو طرفه برقرار کنید. به لطف اسپیکر و میکروفون مستقل با قطر بزرگ، می تواند صدا را در شعاع 8 متری دریافت کند. دوربین هوشمند شیائومی را می توان با قیمت 319 یوان (44 دلار) خریداری کرد.

درز جدید شیائومی واچ 2 پرو: WearOS با MIUI به همراه تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی تایید کرد: Watch 2 Pro در 26 سپتامبر با سیستم عامل Wear OS عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *