خبر

درز جدید شیائومی واچ 2 پرو: WearOS با MIUI به همراه تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 عرضه می شود

0

در اوایل این ماه، یک منبع ظاهر شیائومی واچ 2 پرو را به همراه برخی مشخصات کلیدی فاش کرد. اکنون، نشت دیگری از این دست به صورت آنلاین ظاهر شده است که این بار نگاهی عمیق‌تر به برگه مشخصات و همچنین طراحی به ما می‌دهد.

شیائومی واچ 2 پرو
طبق توییت اخیر آرسن لوپین، ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro دارای پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1 با 2 گیگابایت رم و ظرفیت ذخیره سازی 32 گیگابایت است. انتظار می رود این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 ppi باشد. این دستگاه ممکن است با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی ارائه شود که با یک بار شارژ تا 72 ساعت استفاده می کند و یک نوع اختیاری LTE برای اتصال پیشرفته تر. یکی از مهمترین چیزهایی که در این افشاگری فاش شد این است که ساعت هوشمند دارای سیستم عامل WearOS با طعم MIUI شیائومی است.


از نظر ساخت، گفته می شود شیائومی واچ 2 پرو دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است که توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می شود. ممکن است با یک بند چرمی نقره ای یا یک گزینه بند لاستیکی مشکی در دسترس باشد. برای ردیابی تناسب اندام و سلامت، شایعه شده است که ساعت هوشمند از 150 حالت مختلف ورزشی، مانیتورینگ نوار قلب، ردیابی ضربان قلب، پایش دمای بدن و ردیابی خواب پشتیبانی می کند.

برای پیمایش عملکردهای خود، ساعت دارای تاج چرخشی است و می تواند دارای رتبه مقاومت در برابر آب 5ATM برای فعالیت های مبتنی بر آب باشد. این مشخصات بر اساس شایعات است و باید پس از عرضه رسمی شیائومی واچ 2 پرو تایید شود. شایان ذکر است، این فاش همچنین شامل رندرهایی با وضوح بالا بود که شماره مدل ساعت هوشمند M2233W1 را تأیید می‌کرد.

طبق گزارش ها، عرضه سری 14 شیائومی در ماه نوامبر تایید شد

مقاله قبلی

شیائومی دو محصول دیگر را عرضه کرد: دوربین هوشمند و لیوان گرمایشی هوشمند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *