خبر

طبق گزارش ها، عرضه سری 14 شیائومی در ماه نوامبر تایید شد

0

شیائومی معمولاً سری شماره های پرچمدار خود را تا پایان سال عرضه می کند. شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو اولین نمایش خود را در دسامبر 2022 انجام دادند. با این حال، این بار، این شرکت ممکن است سری Xiaomi 14 را زودتر راه اندازی کند و گزارش ها حاکی از آن است که پرچمداران ممکن است در اوایل نوامبر وارد بازار شوند. در حالی که هیچ تایید رسمی وجود ندارد، پایگاه کد MIUI 15 اکنون شواهدی را ارائه کرده است که از جدول زمانی عرضه ماه نوامبر برای گوشی های آینده پشتیبانی می کند.

طبق گفته شیائومی، شیائومی در حال آزمایش MIUI 15 بر اساس اندروید 14 است. این کد نشان می دهد که شیائومی مدل های سری 14 شیائومی را در هفته اول نوامبر در چین عرضه خواهد کرد. این نشریه همچنین اضافه می‌کند که آخرین شماره‌های نسخه داخلی MIUI-V15.0.0.1.UNCEUXM و MIUI-V15.0.0.1.UNBEUXM هستند. بر اساس شماره ساخت، به نظر می رسد که توسعه سری 14 شیائومی در حال اتمام است.

هفته گذشته، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی، جدول زمانی مشابهی را فاش کرد، که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد گوشی‌های سری Xiaomi 14 را قبل از رویداد فروش Double Eleven عرضه کند – یک رویداد خرید در چین، که به عنوان روز مجردها نیز شناخته می‌شود. این رویداد که در 11 نوامبر هر سال رخ می دهد، می توان آن را معادل چینی جمعه سیاه، اگر نه حتی بزرگتر، دانست.

طبق معمول، شیائومی هنوز اعلام رسمی نکرده است. اگر جدول زمانی عرضه دقیق باشد، می‌توان انتظار داشت که شرکت در ماه آینده شروع به معرفی پرچمدار جدید کند. برای کسانی که نمی دانند، سری آتی شیائومی 14 احتمالاً شامل دو مدل شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهد بود. یک مدل Ultra نیز وجود خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که در سه ماهه اول سال 2024 عرضه شود.

کدام گوشی های شیائومی MIUI 15 را دریافت خواهند کرد؟

مقاله قبلی

درز جدید شیائومی واچ 2 پرو: WearOS با MIUI به همراه تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *