خبر

نام شیائومی Mix Flip از طریق IMEI تایید شد. یک رقیب شایسته گلکسی زد فلیپ 5 در راه است

0

شیائومی ماه گذشته Mix Fold 3 را به‌عنوان باریک‌ترین تاشوی کتابی عرضه کرد. با این حال، به زودی مشخص شد که این گوشی، مانند مدل های قبلی خود، وارد بازار جهانی نخواهد شد. این قطعاً مشکل ساز است، اما گفته می شود که این شرکت یک تلفن تاشو نیز در دست ساخت دارد که باید سال آینده در چین و شاید در جهان خارج نیز عرضه شود. با انتظارات بالا، اکنون می شنویم که شیائومی تاشو تاشو شیائومی میکس فلیپ نامیده می شود.


ITHome تاشو عمودی ادعایی شیائومی را در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2311BPN23C مشاهده کرده است. این دستگاه با نام Mix Flip ذکر شده است که شایعات قبلی را تأیید می کند. هیچ جزئیات جالب دیگری در لیست یافت نمی شود. در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد، یک افشاکننده اخیرا ادعا کرده است که Mix Flip در سال آینده در کنار شیائومی Mix Fold 4 عرضه خواهد شد.

پیش از این، یک گزارش GSMChina رندرهای طراحی گوشی تاشوی آینده را به اشتراک گذاشته بود. سه سنسور دوربین با فلاش LED وجود دارد. گفته می شود یکی از دوربین ها زوم تله فوتو 3X را ارائه می دهد.

شیائومی میکس فلیپ می تواند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود و از طراحی شیک برخوردار باشد. ما انتظار داریم که نازک و سبک باشد زیرا این همان کاری است که شیائومی دوست دارد با تاشوهای خود انجام دهد. در هر صورت، این نشت های اولیه را با کمی نمک بگیرید. ما هنوز چند ماه تا عرضه رسمی فاصله داریم و چیزهای زیادی تغییر خواهد کرد. منتظر بروزرسانی ها باشید.

کاربران شیائومی گزارش داده اند که بدافزار هک مرورگر را بر روی گوشی های خود پیدا کرده اند

مقاله قبلی

شیائومی با قاب آلیاژی تیتانیوم در سری ۱۴، از اپل پیروی خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *