خبر

شیائومی با قاب آلیاژی تیتانیوم در سری ۱۴، از اپل پیروی خواهد کرد

0

اپل به طور رسمی سری آیفون 15 را در 12 سپتامبر عرضه می کند. انتظار می رود که گوشی های جدید با چندین ارتقا از جمله استفاده از قاب آلیاژ تیتانیوم به جای قاب فولادی ضد زنگ برای اولین بار عرضه شوند. شایعه شده است که شیائومی اولین تولید کننده اندرویدی است که از این روند پیروی می کند و انتظار می رود گوشی های هوشمند سری 14 شیائومی آینده اش نیز دارای قاب آلیاژ تیتانیوم باشند.

در یک پست اخیر، مشاور DigitalChatStation فاش کرد که بسیاری از گوشی های پرچمدار تا پایان سال جاری از آلیاژ تیتانیوم در ساخت خود استفاده خواهند کرد. شیائومی یکی از برندهایی است که گفته می شود از آلیاژ تیتانیوم به طور خاص برای قاب سری 14 شیائومی استفاده می کند.

این خبر مصادف است با پستی که IceUniverse در اوایل ماه گذشته در Weibo منتشر کرد، جایی که او گفت که Xiaomi 14 Pro اولین گوشی هوشمند اندرویدی خواهد بود که دارای قاب آلیاژی تیتانیوم است.

برای کسانی که نمی دانند، آلیاژ تیتانیوم یک ماده قوی و سبک وزن است که اغلب در کاربردهای هوافضا و دفاعی استفاده می شود. همچنین در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. بنابراین، انتظار می‌رود که افزودنی خوشایند برای گوشی‌های هوشمند باشد، زیرا آنها را بادوام‌تر و طولانی‌تر می‌کند.


به هر حال، تیتر چند روز پیش فاش کرد که انتظار می رود سری 14 شیائومی قبل از جشنواره خرید 11.11 در چین، که در 11 نوامبر برگزار می شود، عرضه شود. این زودتر از برنامه معمول عرضه سری شماره های شیائومی است که معمولاً حدود یک سال پس از نسل قبلی است.

این وبلاگ نویس انتشار زودهنگام را به فروش قوی سری 13 شیائومی نسبت داد. سری Xiaomi 13 در دسامبر 2022 عرضه شد، اما طبق گزارش ها، هدف فروش آن تنها در 9 ماه است.

نام شیائومی Mix Flip از طریق IMEI تایید شد. یک رقیب شایسته گلکسی زد فلیپ 5 در راه است

مقاله قبلی

کدام گوشی های شیائومی MIUI 15 را دریافت خواهند کرد؟

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *