خبر

شیائومی 14 با رابط کاربری MIUI 15 ممکن است اولین گوشی ای باشد که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند

0

کوالکام نسل بعدی چیپست پرچمدار خود را در ماه اکتبر به نام Snapdragon Summit 2023 عرضه می کند. پس از این رویداد، شیائومی MIUI 15 جدید مبتنی بر اندروید 14 را معرفی خواهد کرد و همچنین اطلاعاتی در مورد سری Xiaomi 14 روشن خواهد کرد. این مانند یک اعلامیه نرم از پرچمدار بعدی شیائومی خواهد بود. با این حال، عرضه واقعی شیائومی 14 در ماه نوامبر انجام خواهد شد و دستگاه از پیش نصب شده با MIUI 15 پایدار عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد این گزارش با جدول زمانی راه اندازی هر دو شرکت مطابقت دارد. با توجه به عرضه آیفون جدید اپل در ماه سپتامبر، اکتبر برای معرفی چیپست جدید مناسب تر به نظر می رسد. پس از آن شیائومی 14 در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. سپس چندین گوشی هوشمند از Vivo، Oppo، ZTE و سایر برندها عرضه خواهند شد.

آخرین بار، X90 Pro+ Vivo اولین گوشی هوشمندی بود که ابتدا با استفاده از Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شد. بعداً iQOO 11 و 11 Pro و سپس Xiaomi سری 13 عرضه شد. امیدواریم اسنپدراگون 8 نسل 3 برای اولین بار با سری 14 شیائومی عرضه شود.

این چیپست به طراحی هشت هسته ای شامل هسته Cortex-X4، 5 هسته Cortex-A720 و دو هسته Cortex-A520 مجهز خواهد شد.

مشخصات و ویژگی های سری 14 شیائومی (مورد انتظار)

به نظر می رسد جانشین شیائومی 13 چندین ارتقاء و پیشرفت را در بخش نرم افزار و سخت افزار ارائه می دهد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی است که کمی بزرگتر از سنسور سال گذشته است. این دوربین در کنار یک لنز تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و یک لنز با زاویه فوق عریض قرار می گیرد. علاوه بر این، انتظار می رود مدل پایه دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

تغییراتی در طراحی ایجاد خواهد شد و حتی ماژول دوربین نیز در مقایسه با مدل سال گذشته چینش متفاوتی خواهد داشت.

شیائومی Mix Fold 3 در خارج از چین عرضه نخواهد شد

مقاله قبلی

شیائومی در حال توسعه سیستم عامل خود سازگار با اندروید است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *